לא נעים

מדדה מגפיים ונעקצה על ידי עכביש ארסי

קניות זה כיף ומשחרר וזה מה שגרם לגברת בריטית לצאת למסע קניות עם בתה, אלא שההחלטה למדוד את המגפיים התבררה כטעות לאחר שבפנים המתין עכביש ארסי (אופנה)

(צילום: שאטרסטוק)

רשת פראיימארק הבריטית רגילה לקבל סיקורים על מבצעים שמשכו אליה מאות אלפי קונים מרחבי העולם, אך הסיפור הבא גרם לרשת המצליחה לא מעט בעיות. לקוחה באחד מסניפי הרשת נעקצה על ידי עכביש ארסי שארב לה בתוך מגפיים אותם מדדה.

ויקי קרנידג' בת ה-45 עושה הרבה קניות ברשת הענק, אך את הפעם הזאת היא לא תשכח, לפחות לא בזמן הקרוב. ויקי שהגיעה לסניף האהוב עליה באסקס, בריטניה, כחלק ממסע קניות שערכה יחד עם בתה הצעירה, מצאה על המדף זוג מגפיים שמצאו חן בעיניה, היא התיישבה למדוד אותם, וכשנעלה בחזרה את נעליה המקוריות חשה עקיצה חדה ברגלה. כשבדקה מהו הגורם לכאב פגשה עכביש מפחיד אותו זיהתה מיד ככדורית אדומה, זן ארסי הדומה לאלמנה השחורה.

ויקי טופלה באופן מיידי על ידי צוות עזרה ראשונה והובהלה לבית החולים הקרוב. הצוות הרפואי שטיפל בה מסר לתקשורת הבריטית כי היא נעקצה על ידי העכביש המסוכן "הכדורית האדומה" שהוא זן העכבישים הארסי הנפוץ ביותר בבריטניה.

על מי שאינו בעל רגישות מיוחדת השפעת עקיצת הכדורית האדומה דומה לזו של דבורה או צרעה, אך למי שרגיש לארס היא עלולה להיות מסכנת חיים.

הצוות הרפואי הרגיע כי ויקי אינה נמצאת בסכנה וכבר שוחררה בחזרה לביתה כדי לנוח, להתאושש ולאסוף כוחות חדשים לקראת מסע השופינג הבא.

הלקוחה המבוהלת סיפרה לכלי התקשורת: "בהתחלה חשבתי שזאת צרעה וניסיתי להעיף אותה עם היד, אני חושבת שמהתנועה הזאת העכביש מת. ואז ראיתי אותו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית