עקיצת יתוש גרמה לאדם לאבד את זכרונו לחלוטין

האיש ששהה באותה העת בעבודתו חש שנעקץ, אך לא ייחס לכך משמעות, כשהלך לבית החל המצב להידרדר. אשתו שלא משה ממיטתו "במצב הפוך הוא גם היה דואג לי כך" (מעניין)

(צילום: שאטרסטוק)

המקרה העצוב הזה אירע לגארי ניומן בן ה-59 שעד אותו מקרה היה איש משפחה ואב לשני ילדים שהמתין לכספי הפנסיה שלו. הוא נעקץ בפתאומיות באמצע יום, וחלה בווירוס נדיר, מאז העקיצה חייו וחיי משפחתו השתנו ללא היכר. ניומן, לא זוכר עוד את אשתו וילדיו, ואובחן כסובל ממחלה נדירה בשם אנצפליטיס, דלקת מח ולה סימפטומים רבים ומגוונים.

כשנעקץ המשיך גארי בעבודתו, וכשסיים לעבוד הלך הביתה שם הרגיש תסמינים הדומים לשפעת. הוא לקח אקמול והלך לישון, אך באמצע הלילה עבר שבץ והובהל לבית החולים. הוא שהה בבית החולים במשך שלושה שבועות, ואז, בתחילת השבוע הרביעי קם בוקר אחד ולא זיהה עוד את אשתו כריסטין. ״הוא היה בהכרה", סיפרה כריסטין, ״אבל הוא היה עמוק בתוך עולם משלו. הוא לא היה איתנו, הוא לא ידע מי אנחנו יותר״.

גארי, צילום מסך יוטיוב

אשתו של גארי, כריסטין, ממשיכה לדאוג ולטפל בו במסירות, ועל אף שהוא לא זוכר אף אחד, היא ממשיכה להראות לו תמונות בתקווה שמשהו בתוכן יגרום לו להיזכר מחדש ויעורר את ההיסטוריה המחוקה. ״איבדתי את בעלי", אומרת כריסטין, "הגוף שלו כאן אבל אף אחד לא בבית. אני כל הזמן מתאבלת עליו. הוא עצמו מתוסכל מכך שהוא לא זוכר שום דבר, וקשה לי לחזות בסבל שלו".

היא סיפרה כי היא מתכוונת להישאר מסורה לגארי ולא מאבדת תקווה. ״התחתנתי איתו בגלל שאהבתי אותו, ונשבעתי שנהיה יחד בבריאות ובחולי. אני לא יכולה לעזוב אותו. לא אעשה לו דבר כזה״, היא מצהירה. ״אילו היה קורה אותו הדבר לי, אני בטוחה שהוא היה מתנהג בדיוק באותו אופן ומטפל בי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר