סערת ההקצאות

ביהמ"ש הוציא "צו ביניים" נגד עיריית בני ברק

סגן נשיא ביהמ"ש המחוזי בתל אביב, השופט קובי ורדי, הפך את ה'צו ארעי' שהוציא נגד עיריית בני ברק ל'צו ביניים' ובכך הקפיא את ההקצאות למוסדות נגדם הוגשה העתירה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אלי דדון וחנוך זייברט, השבוע (צילום: יעקב כהן)

סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט קובי ורדי, קיבל את בקשת עמותת 'כרם גפן ישראל' נגד עיריית בני ברק וועדת ההקצאות לצד רשימת עמותות ומוסדות והעניק צו ביניים במסגרתו הורה להקפיא את כל הליך ההקצאות למוסדות השנויים במחלוקת ושנגדם הוגשו העתירות.

מדובר בהקצאות הקשורים למוסדות בראשותם עומדים על פי העתירה גורמים המקורבים לבכירים בעירייה בהם עמותת 'יד לאחים' שבראשה עומד מקורב לגזבר העירייה אריק אדלר, כמו גם עמותות הקשורות לסגן ראש העירייה מש"ס אלי דדון או עמותה של חסידות גור בראשה עומד מקורב לראש העיר חנוך זייברט.

כפי שנחשף ב"כיכר השבת" לפני מספר שבועות קיבל בית המשפט את העתירה למתן צו ארעי להקפאת הליך ההקצאות.

בתחילת השבוע קיבל השופט את הבקשה והפך את הצו הארעי לצו ביניים קבוע מה שמהווה כאב ראש ובעיה לא פשוטה לעירייה בכל הנוגע להליך ההקצאות לאותם מוסדות נגדם הוגשה העתירה.

עורכי הדין דוד דרור ויובל גרינשטיין ממשרד דרור גרינשטיין מסרו ל"כיכר השבת" כי "אנחנו מברכים על החלטת סגן נשיא המחוזי הש' ד"ר קובי ורדי למתן צו מניעה עד למתן פסק דין בעתירה שהגשנו".

"טוב היתה עושה העירייה לו היתה עושה בדק בית רציני, וזאת בלשון המעטה, בקשר להתנהלותה שכן זוהי הפעם השישית תוך חודשים ספורים שטענותיה נדחות בסוגיית ההקצאות ב-6 עתירות שונות", הוסיפו עורכי הדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר