בשבת לפנות בוקר

צעירים חרדים הותקפו על ידי ערבים כשהלכו לבריכת השילוח

המשטרה עצרה שני צעירים ערבים ממזרח ירושלים, שהיכו חרדים שהלכו בשבת האחרונה, לפנות בוקר, לכיוון בריכת השילוח, וכפו עליהם לומר פסוקי המרת דת לאסלאם (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

שני ערבים, תושבי מזרח ירושלים, יובאו היום (שלישי) לבית המשפט השלום בעיר, לאחר שנעצרו בתחילת השבוע בחשד לתקיפה על רקע גזעני של שני חרדים.

המשטרה פתחה בחקירת מקרה זה, בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה ביום ראשון בלילה על ידי שני צעירים חרדים, שטענו כי כשהלכו בשבת לפנות בוקר לכיוון בריכת השילוח פגשו בהם שני צעירים, תושבי המקום, חסמו את דרכם והחלו לגדף ולקלל אותם, בערבית ובעברית, ואף היכו ותקפו אותם.

מעדות החרדים כפי שנמסרה לארגון 'חוננו' שפנה איתם למשטרה עולה, כי במהלך האירוע חייבו אותם התוקפים לומר בערבית את פסוקי ה"עדות" של המרת הדת מהקוראן, לשבח את פיגועי החמאס, לקלל את מדינת ישראל ואת נתניהו - תוך שהערבים מתעדים זאת.

הצעירים שהותקפו (צילום: ארגון חוננו)

יצויין, כי השניים לא נזקקו לטיפול רפואי והצליחו להמשיך בדרכם. כאמור, מיד עם קבלת תלונתם פתחה המשטרה בחקירה מאומצת תוך הפעלת אמצעים גלויים וסמויים שהובילו לאיתור זהות החשודים ומעצרם תוך מספר שעות.

החשודים, בני 18 ו-19 ממזרח ירושלים, הובאו לחקירה בתחנת שלם בחשד ל"תקיפה ממניע גזעני". בפני בית המשפט הם יובאו היום כאמור לשם הארכת מעצרם.

מדוברות משטרת ירושלים נמסר: "מדובר באירוע חמור שעל פי החשד בוצע ממניע גזעני. מרגע הגשת התלונה, והודות לפעולות חקירה מקצועיות ומורכבות שבוצעו על די החוקרים, תוך מספר שעות אותרו ונעצרו החשודים שהובאו לחקירה".

"המשטרה תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת למצות עימם הדין ותמשיך לפעול בפריסה המוגברת בעיר למען שלומם וביטחונם של כלל תושבי העיר ומבקריה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר