לאחר ההלוויה

דיווח: דרעי התייעץ עם רב אם יהודה גליק יכול לבוא להצבעה

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייעץ עם רב מעתניאל האם יש דרכים לאפשר לחבר-הכנסת יהודה גליק להגיע להצביע על 'חוק המרכולים' - שעות לאחר הלווית רעייתו ע"ה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
גליק בהלוויה, והשר דרעי (צילום: מארק ישראל סלם, הדס פרוש / Flash90)

שעות לאחר שדוברו של ח"כ יהודה גליק אישר למעיין אדם ברדיו 'גלי ישראל' שגורמים בקואליציה פנו אמש (שני) לגליק לאחר הלווית רעייתו יפה ע"ה, בבקשה שיעזוב את ה'שבעה' בכדי להשתתף בהצבעה על 'חוק המרכולים', ב'החדשות' מדווח כי יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי בדק עם רב את הדרכים ההלכתיות להביא את גליק להשתתף בהצבעה, שעות לאחר קבורת רעייתו.

מאז שעות הבוקר נמתחה ביקורת על התנהלות הקואליציה וחוסר הרגישות בכך שגורמים מתוכה פנו לח"כ גליק, עת שקבר את רעייתו יפה ע"ה, בבקשה שיגיע למליאת הכנסת להשתתף בהצבעה על 'חוק המרכולים' בקריאה שנייה ושלישית.

כעת מתברר כי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, המקדם את חוק המרכולים, פנה לרבנים כדי למצוא פתרון הלכתי לגליק שיוכל להגיע למשכן כדי להצביע.

כזכור, לבסוף הוחלט לדחוף בשבוע את ההצבעה בשל הקושי להשיג רוב לאחר הודעת ישראל ביתנו שחברי הכנסת שלה יצביעו נגד החוק ולא יתקזזו עם גליק והשר דוד אזולאי המאושפז בבית החולים.

אריה דרעי על יהודה גליק, אתמול

על פי הדיווח של העיתונאית דפנה ליאל, במסגרת הבדיקות שוחח השר אריה דרעי עם רב בעתניאל ובדק כיצד ניתן לאפשר לגליק להגיע.

השר אריה דרעי מסר בתגובה כי "אני כואב את כאב יהודה גליק על מות רעייתו ז״ל. פניתי אתמול לראש מועצת הר חברון כדי שיבדוק הלכתית עם רב היישוב עותניאל, האם מותר בזמן השבעה, להגיע להצבעה בכנסת שאמורה היתה להיות היום ונועדה לשמור על קדושת השבת. אם פגעתי ברגשותיו של יהודה חברי - אני מתנצל".

כזכור, אמש פנה ח"כ גליק והתחנן: "מתחנן בכל לשון של בקשה שלווייתה של רעייתי היקרה לא תהפוך בשום אופן לנושא למריבה בבקשה הרבו אהבה ואנרגיות חיוביות".

אמש, בפתח ישיבת סיעת ש"ס, אמר דרעי: "ברצוני להשתתף בצערו של ח"כ יהודה גליק על פטירת אשתו ע"ה לאחר מחלה קשה. מי ייתן ולא ידע עוד צער".

דרעי הוסיף ואמר כי "ההתנהגות חסרת התקדים של האופוזיציה ואני כולל בזה גם את ישראל ביתנו ומשתומם על חוסר האנושיות של החברים כאן, להיות אטומים לאנשים הנמצאים ברגעיהם הקשים ביותר. האם זה המסר שאנחנו רוצים להעביר לציבור? אני קורא לראשי הסיעות האופוזיציה להתעשת ולחזור להיות בני אדם. ההצבעה תעבור בעזרת ה' בכל מקרה, אל תהפכו את הוויכוח הפוליטי למפגן של חוסר אנושיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר