הילולת 'כסא רחמים'

אלי ישי אירח את יורשיו של נתניהו בליכוד • תיעוד

אלי ישי ומנהיגו הרוחני הגר"מ מאזוז אירחו בהילולה השנתית של 'כסא רחמים', שניים מבכירי 'הליכוד' המועמדים לרשת את נתניהו, ואלו העניקו להם חזרה חיבוק חם • סיקור (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
גדעון סער ואלי ישי, אמש (צילומים: משה ביטון )

מידי שנה עורך מנהיגה הרוחני של 'יחד' הגאון רבי מאיר מאזוז מפגן כוח במסגרת אירוע ההילולה לרב מצליח מאזוז זצ"ל. אמש (שלישי) הגיעו בכירי 'הליכוד', שניים מאלו שסומנו כיורשיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר ישראל כץ והשר לשעבר גדעון סער, ויצאו במפגן פרגון ותמיכה ברב מאזוז ובנציגו הפוליטי אלי ישי. באירוע השתתף גם השר איוב קרא.

סער, שמבין את הרגישות של השר אריה דרעי וש"ס בכל הקשור למפלגת 'יחד' ואלי ישי, בחר בכל זאת לצאת במפגן פרגון לרב ולנציגו תוך התרסה כלפי דרעי ויחסו של מרן הגר"ע יוסף אליו. האם יהיו לכך השלכות? ימים יגידו.

סער פתח את דבריו בדברי שבח לאלי ישי, והזכיר את הנושא הכי רגיש מבחינת דרעי - הקרבה למרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל: "הרב אליהו ישי שזכה להיות שליחו של מרן הרב עובדיה יוסף, וזכינו ביחד בעז"ה לעשות דברים גדולים למען עם ישראל, ונאמנו של מרן ראש הישיבה הרב מאזוז".

הגר"מ מאזוז באירוע (צילום: משה ביטון)

לאחר מכן עבר סער למפגן פרגון ברב מאזוז: "הרב מאיר מאזוז, מרן ראש הישיבה, אשר מאיר את אור התורה, מעמיד אלפי תלמידים, דיינים ורבנים, ואני חייב לומר: שכאשר אני מגיע למרן ראש הישיבה, תמיד מרגיש קצת שלא בנוח שמא אני גורם לביטול תורה וזוכה ליהנות מגדולתו בתורה, וגם בידע כללי, המידות, מהענווה, מהאהבה הגדולה לכלל ישראל ומדאגה לארץ ישראל, ועל כן אני מודה שהזמנתם אותי הערב".

בהמשך הערב עלה לנאום שר התחבורה ישראל כץ, גם הוא מבכירי הליכוד, שיצא בפרגון והצהרת כוונות ואמר: "ידידי השר לשעבר ובוודאי השר בעתיד אלי ישי". לדבריו: "התכנסנו כאן הלילה מכיוון שכולם צמאים לדבריו של מרן ראש הישיבה".

השר ישראל כץ בנאומו, אמש (צילום: משה ביטון)

לאחר מכן התבטא השר כץ על "המחנה התורני לאומי בליכוד בהכוונתו של הרב מאזוז". לדבריו: "אני מודה לרב על הכוונתו, את חיזוק התורה בעם ישראל, אין זכות גדולה מזו לעמוד בכל המשימות המוטלות על הדור הזה, תודה לך הרב".

במהלך הערב נאם גם שר התקשורת איוב קרא שאמר כי בזכות הגר"מ מאוז הוא מונה לשר התקשורת: "באתי להודות לרב שבזכות הברכה שלו אני נמצא בממשלת ישראל בירושלים ודואג לעם ישראל. כבוד הרב, זו זכות גדולה שאני מבקר אותך תמיד, ומנשק את ידך, זו זכות שאין לכל אחד, אתה עבורי ועבור רבים מהמנהיגים שיושבים על הבמה, אתה הבסיס לכל דבר טוב שקורה כאן בארץ ישראל הקדושה לכולנו".

השרים כץ וקרא, אמש (צילום: משה ביטון)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר