הסאגה באשדוד

"פעלת רבות": נשיא המועצת הורה לעמרם כנפו להתפטר

נשיא המועצת ראש הישיבה הגר"ש כהן זימן למעונו את חבר מועצת העיר אשדוד עמרם כנפו והורה לו להתפטר מתפקידו בכדי למנות את אבי אמסלם • "אני אוהב אותך, פעלת רבות ונצורות" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
עמרם כנפו אצל נשיא המועצת, היום (באדיבות המצלם)

לאחר סאגה שנמשכה כעשרה ימים במהלכם היה נראה כי עמרם כנפו מסרב להתפטר לטובת אבי אמסלם - כפי הכרעת יו"ר ש"ס השר דרעי, היום (רביעי) הכריע נשיא המועצת את הסיפור כשהורה לכנפו להתפטר.

לפני כשבוע וחצי, במהלך ישיבת סיעת ש"ס, הודיע היו"ר השר אריה דרעי כי החליט לבצע שינוי דרמטי בעיר אשדוד ולהכריע את המאבק המתמשך בשנים האחרונות ולמנות את מקורבו אבי אמסלם לסגן ומ"מ ראש העיר. בצעד זה למעשה הכריע דרעי מי יוביל את הסיעה המקומית בבחירות הקרובות.

מאז החלטת דרעי, עמרם כנפו - מי ששימש בשנים האחרונות כיו"ר הסיעה והוגש נגדו כתב אישום, נשאר בעמדתו כי אינו מוכן להתפטר - לאחר שהשהה את עצמו - זאת לכאורה בכדי למנוע את מינוי אמסלם לתפקיד.

כנפו עצמו הכחיש, אך מאחורי הקלעים בסיעה ידעו שאין יכולת למנות את אמסלם כל עוד כנפו לא מודיע רשמית על התפטרותו.

ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך השבוע האחרון הדבר הגיע לשולחנו של נשיא המועצת ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, ששלח את בנו הרב יעקב כהן לנסות ולגשר בין הצדדים ולהביא למינוי אמסלם.

בשעות הצהריים (רביעי) נקרא כנפו למעונו של הגר"ש כהן שביקש ממנו לפנות את המקום לטובת אמסלם בכדי שהסיעה תצליח לתפקד ולצעוד לקראת הבחירות.

במהלך השיחה, אמר חכם שלום לכנפו: "אני אוהב אותך. פעלת רבות ונצורות למען העיר אשדוד ולמען בני התורה, וכשם שקיבלת שכר על הדרישה תקבל שכר על הפרישה".

כנפו קיבל את הכרעת נשיא המועצת וכעבור שעה קלה הגיש את מכתב ההתפטרות, ובכך הסאגה הגיעה לסיומה ואמסלם ימונה עוד הערב לסגן ומ"מ ראש העיר אשדוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר