טלגרם מאפשרת הפעלת כמה חשבונות יחד

אפליקציית המסרים הפופולרית ממשיכה להתחדש בגרסה החדשה שלה עם פיצ'ר חדש המאפשר הפעלת עד שלוש חשבונות מאותו המכשיר ומעבר קל ופשוט ביניהם (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אפליקציית המסרים טלגרם ממשיכה לשכלל את האפליקציה ומוסיפה פיצ'ר חשוב שלא ניתן למצוא אותו אצל המתחרים - ניהול כמה חשבונות בו זמנית.

גרסה 4.7 שיצאה בימים האחרונים מוסיפה אפשרות, כרגע באנדרואיד בלבד, לנהל מספר חשבונות שונים (עד 3) על גבי מכשיר אחד ולדלג ביניהם באופן פשוט ונוח. זו תכונה חשובה עבור אנשים שנזקקים לכמה חשבונות עבור המישור האישי והמישור העסקי.

גם תגובות המיוחסות להודעות קודמות, מצטרפות לטלגרם וזה פיצ'ר שכבר קיים בוואטסאפ, כאשר בשיחה עם חבר ניתן להחליק הצידה כל משפט בשיחה ותיבת תגובה מהירה תפתח ותאפשר למשתמש להקליד את תגובתו. האופציה הזו קיימת גם באפליקציה למכשירי אייפון.

עדכון נוסף שכבר קיים במכשירי אנדרואיד והצטרף כעת למערכת ההפעלה של מכשירי האייפון היא האפשרות לשנות את ערכת הנושא של האפליקציה ולבחור לדוגמה ערכת נושא כהה.

אפליקציית הטלגרם בה ניתן להפעיל ערוצי מידע פופולרית מאד בקרב הציבור החרדי זאת לצד האפשרות להוריד ולהעביר קבצים גדולים הרבה יותר מאשר בוואטסאפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר