בשכונת מקור ברוך

פרץ לבית, תקף את הבן ונתפס כשהוא מסתתר מתחת לרכב

גנב וותיק, שמאחוריו "קריירה" של מעשי פריצה לבתים, תקף אמש נער שתפס אותו על חם. לאחר מכן הוא נמלט - אך נתפס בידי השוטרים כשהוא מנסה להתחבא מתחת למכונית חונה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: ארגון השומרים)

בשעות הלילה (שלישי) התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח מתושב שכונת מקור ברוך, לפיו אדם פרץ לביתו, תקף את בנו שניסה לתפוס אותו - ונמלט מהמקום.

השוטרים שקיבלו את הדיווח, הגיבו תוך זמן קצר לבית המשפחה החרדית בו בוצעה הפריצה, ובמקביל ערכו סריקות נוספות בסביבה הקרובה לאיתור החשוד.

לאחר מספר דקות, איתרו ועצרו השוטרים את החשוד כשהוא שוכב מתחת לאחד הרכבים ברחוב, בניסיון להתחבא מפני השוטרים ולהימלט לאחר מכן. בחיפוש שנערך על גופו, נתפס כסף מזומן שעל פי החשד נגנב מהבית אליו פרץ.

יצויין, כי הצעיר שהותקף בביתו על ידי הפורץ, נזקק לטיפול רפואי בעקבות פציעה בזרועו.

החשוד הובא לתחנת לב הבירה לחקירה בחשד לתקיפה והתפרצות, במהלכה נקשר למיוחס לו. מבירור זהותו עלה, כי לחשוד, כבן 58, הורשע בעבר בגין עבירות דומות. מעצרו הוארך היום בבית המשפט עד ליום שני הבא.

דוברות המשטרה (ירושלים): "איתור החשוד במקום מחבואו ומעצרו תוך דקות ספורות מרגע קבלת הדיווח, הנם פועל יוצא של נחישות וחתירה למגע של השוטרים המשולבת בהכרה וניתוח שטח מעמיקה. שוטרי משטרת ישראל ממשיכים לפעול כל העת למען שמירה על ביטחונם, שלומם ורכושם של התושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר