העדכון של אפל שיאפשר לכם הקלדה ביד אחת

שולחים הודעה בשתי ידיים ומתמלאים געגועים לנוקיה 208 איתו יכולתם לשגר הודעות ביד אחת? תתחדשו - העדכון האחרון יאפשר לכם לעשות זאת גם עם מסך של 6.0 אינצ (דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

בעבר, בתקופה בא הגיחו לאוויר העולם הפלאפונים הסלולרים הראשונים, שמחנו בהמצאה החדשה וכל מי שהחזיק במכשיר כזה נחשב למתקדם ועכשווי, אלא שהמכשירים דאז היו גדולים, ולעיתים גדולים מאוד. מאז ככל שהתקדמה הטכנולוגיה הוקטנו המכשירים וככל שהמכשיר היה קטן יותר הוא נחשב למתקדם יותר.

היום ההיסטוריה חוזרת על עצמה והמכשירים חוזרים להיות גדולים יותר. כיום, מסכים בגודל 5.5 אינץ' הפכו לסטנדרט ומכשירי דגל מציעים מסכים גם בגודל של כ-6 אינץ'. המסכים הגדולים מאפשרים למשתמש לעשות הכל דרך הנייד שהפך לעוזרו המובהק של האדם. דרכו הוא יוכל לקרוא כתבות בנוחות, ולצפות בתכנים שמעניינים אותו, אך הגודל העצום גם מקשה עלינו להגיע עם היד לכל נקודה במסך. ובכדי להקליד, נצטרך להשתמש בשתי הידיים, אלא אם כן יש לכם אצבעות ממש ארוכות (קחו שיעורים בפסנתר).

אם גם לכם זה הציק, כדאי שתדעו כי בעדכון האחרון של מערכת ההפעלה לניידים מבית אפל יש אפשרות להפוך את המקלדת לצרה יותר, כדי שתתאים לשימוש ביד אחת. האפשרות מסתתרת לה בתוך המקלדת שבמערכת ההפעלה iOS 11 וניתן להפעיל אותה בכמה לחיצות פשוטות.

שלב א. לחצו לחיצה ארוכה על אייקון כדור הארץ, הממוקם בצדה הימני התחתון של המקלדת, המשמש להחלפת שפת. תחת המקלדות המותקנות במכשיר תבחינו בשלושה אייקונים של מקלדות קטנות (מקלדת מיושרת לימין, לשמאל ולאמצע).

שלב ב. לחצו על אייקון המקלדת הקטנה דבר שיכווץ אותה לכיוון שבחרתם בהתאם להעדפה שלכם - הקלדה עם יד ימין או עם יד שמאל.

ניתן להגדיר את המקלדת ליד אחת גם בתפריט ההגדרות > כללי > מקלדת > שימוש ביד אחת, ולבחור את הכיוון הרצוי כך שיישאר באופן קבוע. המקלדת המכווצת נוחה מאוד ברגע שמתרגלים אליה ואם תתחרטו תוכלו תמיד לחזור להגדרות ולבחור את המקלדת המלאה או כל מקלדת אחרת שתרצו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר