רעיון מפיל

גן חיות בסין יאפשר חווית סיור וירטואלי ברחבי הגן

גן חיות, המקום הכי טבעי שיש עומד להפוך גם הוא למרחב וירטואלי? בסין זה כבר קורה. המיזם החדש לא בדיוק התקבל בחפץ לב על ידי ההורים שתהו מה העניין לראות את החיות בסלולרי כשהן מסתובבות לידך בעצמן(מעניין)

(צילום: שאטרסטוק)

הילדים נמצאים הרבה מול מסכי המחשב ואתם רוצים להוציא אותם לבילוי קצת אחר? עד היום גן חיות היה פתרון נהדר, שילוב של טבע למידה וחיות מעניינות שגורמות לילדים עניין גם מחוץ למסכים, אלא שגן חיות בדרום סין העלה לאחרונה את הבילוי לדרגה חדשה של הנאה ועניין כאשר החל לספק למבקרים חוויית טבע משולבת טכנולוגיה עכשווית

המיזם החדש יאפשר לצפות בהאכלת בעלי החיים ואף לשחק עם חיות בר וללמוד עליהם יותר באמצעות הטלפונים החכמים. כרגע הפרויקט מאפשר את החידוש המקורי רק בתצוגות הדינוזאורים והקופים, לצד סרטי מציאות מדומה.

שיאנג שי, מנכ"ל חברת הטכנולוגיה שפיתחה את התוכנית סיפר "אנחנו משתמשים כמעט בכל טכנולוגיות המגע, כמו מציאות מדומה, מציאות רבודה, מציאות משולבת, הקרנה תלת־ממדית והולוגרפיה"

המיזם המרהיב לא התקבל בצורה טובה אצל כלל המבקרים, בעלי הגן סיפרו כי היו מבקרים שלא ממש התלהבו מהחוויה הראשונה, בייחוד לאחר שהתברר להם כי המיזם מאפשר יצירת קשר עם דינוזאורים. "היה מוזר לראות חיות מזויפות באמצעות מציאות מדומה כשיש חיות אמיתיות בגן החיות", נכתב באחת התגובות ברשתות החברתיות.

מנהל גן החיות, ליאנג פנגיון, לא התרגש וציין כי זוהי טכנולוגיה שגן החיות בן 60 השנה יקדם. "תיירים יכולים לתקשר עם בעלי חיים מבלי להפריע להם" סיים בסיפוק.

כמה זה עלה? השלב הראשון של המיזם עלה כ־20 מיליון יואן (3.1 מיליון דולר), ובשלב השני צפוי להיפתח בתחילת השנה הבאה גן חיות וירטואלי שלם שיאפשר גם לבקר בו באמצעות האינטרנט, וכמה הוא יעלה? השמיים הם הגבול...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר