עולים להתקפה

נטורי קרתא מנסים לשכנע: "אל תעבירו את השגרירות לירושלים"

אחרי שתיקה יחסית, "נטורי קרתא" יוצאים לקמפיין מהיר כנגד העברת שגרירויות לירושלים בעקבות החלטת טראמפ: שלחו מכתבים לשגרירי רומניה, גואטמלה והפיליפינים (מדיני, חדשות)

פעילי נטורי קרתא אצל השגריר הגרמני (מתוך פייסבוק)

אחרי שתיקה יחסית, פעילים של "נטורי קרתא" החלו בקמפיין נגד העברת שגרירויות לירושלים - זאת בעקבות החלטת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בחודש שעבר להכיר רשמית בירושלים כבירת ישראל ולהודיע על העברת שגרירות ארה"ב לעיר.

במסגרת הבליץ של נטורי קרתא, הוצגו היום (רביעי) מכתבי פניה ובקשה לשגריר הרומני, כמו גם לשגרירי גואטמלה והפיליפינים, זאת בניסיון לעצור את כוונת הממשלות להעביר את שגרירויותיהן לירושלים. על המכתבים שמפרטים מדוע העברת השגרירות היא צעד בעייתי, חתום מאיר הירש, מהדמויות המוכרות בנטורי קרתא.

מכתב נטורי קרתא (סריקה)

יואליש קרויס, לשעבר קמב"ץ 'העדה החרדית' הידוע בקרבתו ל'נטורי קרתא', התייחס בחודש שעבר בשיחה עם "כיכר השבת" להכרזת טראמפ, והעלה אפשרות שהקבוצה הקנאית תשקול לעזוב את הארץ. "אולי ישקלו לעזוב את הארץ. האדמו"ר מסאטמר אמר שברגע שירגישו שאי אפשר לחיות כאן כיהודי חרדי - רק לברוח מכאן. כל עוד שזה לא עד הסוף, להישאר".

"וכל הזמן אמרו, עוד שנה ועוד שנה ואמרו שעדיין לא הגיע מצב הזה" הוסיף קרויס. "אבל אם יש הכרה בירושלים כבירת ישראל, אז הגענו כבר לסוף. יותר גרוע מזה לא יכול להיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר