ה"תבלין" של סבתא שלח את כל המשפחה לטיפול

סבתא בישלה דייסה זה של פעם, היום סבתות מבשלות ארוחות הרבה יותר שוות, אך אם יש לסבתא שלכם מרשם לקנאביס רפואי כדאי שתבדקו מה היא שמה כ"תבלין" (מעניין)

(צילום: שאטרסטוק)

סבתות אוהבות לארח, ולרוב אירוח אצל הסבתא זה אירוח שאהוב גם על בני המשפחה. בצ'כיה, הזמינה סבתא את נכדיה לארוחת ערב חגיגית, אלא שבטעות הרעילה את כולם לאחר ששמה קנאביס באוכל. כל בני המשפחה נזקקו לטיפול רפואי דחוף, חוץ ממנה שישבה מהצד וצפתה במתרחש.

הקשישה החביבה, מהעיירה וראטימוב, בסך הכל רצתה לפנק את צאצאיה ובישלה עבורם מבחר מטעמים, כשהדובדבן שבקצפת מבחינתה לא היה בכלל דובדבן אלא בשר מתובל היטב. על פי דיווח שפורסם השבוע בחדשות RT, לאחר שטעמו בני המשפחה מהאוכל, הובהלו כל בני המשפחה פרט לסבתא באמבולנס לבית החולים, כשהם סובלים מבחילות, סחרחורת, הקאות, כאבי ראש והזיות.

כשהגיעו לבית החולים עלה חשד כי הם סובלים מהרעלת פחמן חד חמצני. אך לאחר בדיקה שנערכה בביתם על ידי עובדים מצוות החירום שלא מצאו דליפת גז, הבינו שמקור החולי הוא באוכל. לאחר שהנושא נבדק, התברר שהסבתא תיבלה בטעות את האוכל עם הקנבאיס הרפואי שלה, במחשבה שזה תבלין אזובית. ומאחר שהיא צורכת את החומר על בסיס יומי, היא היחידה שלא נזקקה לטיפול רפואי, למרות שגם היא אכלה.

כלי התקשורת המקומיים בצ'כיה דיווחו כי נגד הסבתא נפתח הליך פלילי, בשל החשד כי השתמשה בסמים בצורה לא חוקית, זאת למרות שיש לה מרשם. במדינה המזרח אירופאית, גם החזקת כמות קטנה של קנאביס עלולה לגרור קנסות לא קטנים, כשהמקסימום הוא 550 יורו. אם זאת, קנאביס רפואי אושר במדינה ב-2013.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר