ומי לא עודכן? השר אזולאי

השר דוד אזולאי יתפטר מהכנסת; ינון בנו - ימונה במקומו

במשך שבוע הכחיש יו"ר ש"ס אריה דרעי כי יבקש מהשר דוד אזולאי לפרוש מהכנסת - בעקבות מצבו הבריאותי - לטובת בנו ינון, כעת מתברר כי המהלך יוצא אל הפועל. ומי לא עודכן? השר אזולאי (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי, ינון אזולאי והאבא דוד אזולאי (צילום: יעקב כהן)

האבא שר, הבן ח"כ: השר דוד אזולאי מתפטר מהכנסת בעקבות מצבו הבריאותי ומי שיחליפו יהיה בנו ינון אזולאי, בכך, אגב, מקווה יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כי יוכל להעביר את 'חוק המרכולים'

במהלך השבוע האחרון דיווחו פעילי ש"ס על הכוונה של אריה דרעי לבקש משר הדתות דוד אזולאי - ישלח לו הקב"ה רפואה שלימה - להתפטר מהכנסת בכדי להכניס במקומו את בנו ינון, הנמצא במקום השישה עשר ברשימת ש"ס.

אריה דרעי מצדו הכחיש זאת בתוקף אך הערב (חמישי) מפרסם עמית סגל בחדשות 2, כי השר אזולאי מתפטר במסגרת החוק הנורבגי. הבאים בתור ברשימה - דני סיידא ואבי אמסלם יתפטרו מהרשימה, והבן ינון הממוקם במקום ה-16 יושבע לכהן כחבר כנסת מן המניין.

יצוין כי ינון אזולאי שימש בשנתיים האחרונות כיועצו של שר הפנים אריה דרעי.

בסביבתו של השר דוד אזולאי סיפרו כי השר לא ידע על ההחלטה וכי הוא שמע עליה דרך התקשורת. "הוא בהלם, לא ידע כלום, זה נחת עליו מהתקשורת", אומרים המקורבים בזעם, "עשו לו תרגיל בכדי לחייב אותו להתפטר".

רק אתמול (רביעי) חזר דרעי על הכחשתו למהלך, ובשיחה עם שמעון ברייטקופף בעיתון 'משפחה' אמר: "אני אומר לך בכנות: אני לא יכול לשחק ברשימת ש"ס לפי הצרכים שלי. הבא בתור ברשימה הוא דני סיידא. דני הוא אחד הפעילים הכי מוצלחים של ש"ס. איש שטח שנמצא במפלגה שלושים שנה. הייתי שמח להביא כוח עזר למפלגה, אבל אני לא יכול לפגוע באחד האנשים שהכי ראויים להיות חבר כנסת".

לדבריו: "אם דני לא יהיה מעוניין לקבל את התפקיד, והבא אחריו ברשימה אבי אמסלם יקבל בע"ה את תפקיד סגן ראש עיריית אשדוד, אני מאוד אשמח לממש את החוק הנורבגי ולתת לינון להיכנס, אבל בינתיים זה לא קורה ואי אפשר לדעת איך זה יתפתח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר