פרויקט פסגות אלעד: נכס במרכז זה לא חלום

ההרחבה המדוברת העיר אלעד מביאה עימה בשורה עצומה עבור המחפשים להשקיע באחד האזורים האטרקטיביים בארץ. מעמדן של הקרקעות החקלאיות באזור אלעד השתנה פלאים בעקבות הודעת משרד הפנים על הרחבת העיר אלעד ובניית אלפי דירות חדשות. ההזדמנות שלא תישאר איתנו לאורך זמן (נדל"ן, שיווקי)

נכס במרכז הארץ. אילוסטרציה (צילום: Yaakov Naumi/Flash90)

זה לא קורה הרבה, אבל לעיתים ישנן הזדמנויות נדירות להשקעה בטוחה עם תשואה גבוהה באזור המרכז. הכוונה להזדמנויות לרכישת קרקעות חקלאיות שיתייקרו בשנים הקרובות. קרקעות אלו נמכרות במחיר רחוק מקרקע המיועדת לבנייה. הן הרבה יותר זולות והרוכשים שרכשו במקומות הנכונים נהנים בתוך שנים בודדות מעלייה משמעותית של ערך הקרקע.

חברת 'פסגות אלעד' מציעה אופציה מיוחדת במינה של השקעה ברכישת קרקעות חקלאיות הצמודות לעיר אלעד. בעקבות החלטת משרד הפנים על הרחבה משמעותית של שטחה המוניציפאלי של העיר אלעד, הקרקעות בפאתי העיר, כולל השטחים החקלאיים, הפכו בן יום לבעלי פוטנציאל עצום, כשהציפייה של כל הגורמים המעורבים בתוכנית היא להפוך את הקרקעות לעתודות בניה מאסיביות.

ע''פ תכניות הממשלה, לא פחות מ- 12,000 יחידות דיור עשויות להיבנות על שטח ההרחבה. המשמעות היא שמי שרוכש כיום קרקע באזור המקיף את העיר, גם אם מדובר בקרקע שעדיין מוגדרת כקרקע ''חקלאית'' וגם אם כרגע הן מוגדרות באופן רשמי כאינן זמינות לבניה מידית., סיכויו גבוהים לראות תשואה גבוהה להשקעה בתוך שנים ספורות.

במקביל לתוכניות הדיור הגרנדיוזית, בקיץ האחרון גובש הסכם חלוקת הכנסות בין אלעד ודרום השרון, כאשר ע''פ ההסכם שאושר, תוקם מנהלת משותפת להקמת ושיווק אזור מסחר ותעסוקה בשטחים הסמוכים לאלעד. הסכם זה שתכליתו הוא ניצול השטחים באזור אלעד – מזור למטרות בניה, לא היה קורם עוד וגידים אלמלא הפוטנציאל הברור של הקרקעות החקלאיות באזור.

המיקום האסטרטגי של אלעד, מרחק אווירי של כמה דקות מפתח תקווה ומרחק נסיעה של דקות בודדות מרמת גן, מציב את העיר כפרוזדור של גוש דן וכחלק אינטגרלי מאזור המרכז. לא לחינם טוענים מומחים מתחום הנדל''ן שהשקעה בקרקעות האמורות להיות חלק מההרחבה המדוברת של אלעד היא השקעה שקשה לראות כמותה באזור המרכז, המתאפיינת ברמות מחירים שונות באופן דרמטי מהמקובל בפריפריה. ''זאת השקעה במרכז במחירי פריפריה ואף פחות מכך'', מדגיש מאיר, מתווך נדל''ן וותיק, המתמחה בנדל''ן בפריפריה.

בפסגות נדל''ן מציינים כי גם אם החברה אינה מתחייבת כי השטחים אשר משווקים על ידה נכללים בתוכנית ההרחבה, החכם עיניו בראשו ויודע לזהות את ההזדמנות הייחודית.

מדגישים שהקרקע נרשמת בטאבו על שם הרוכשים והכל נעשה בהליך מסודר ושקוף בליווי משרד עו''ד מהמוכרים בתחום הנדל''ן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר