"התלמיד התוקף"

תביעה: תלמיד מבוגר בישיבה בב"ב פגע בבחורים צעירים

כתב תביעה שהוגש חושף מסכת קשה של תקיפות והתעללות מצד תלמיד מבוגר בישיבה בבני ברק כלפי אחד התלמידים הצעירים בישיבה שכללה אלימות, פגיעה, השפלה ו... השתקה (חדשות חרדים)

תלמידים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כתב תביעה שהוגש אתמול (רביעי) חושף פרשייה קשה של פגיעה חמורה שנמשכה מספר שנים בתוככי ישיבה מוכרת בבני ברק, המלמדת על החובה מצד ההורים לעקוב אחר מה שקורה עם בניהם בישיבה ובכל מקום בו הם נמצאים כמו גם לבחורים עצמם להישמר מכל פגע רע.

לפי כתב התביעה, תלמיד מבוגר שהתגורר בישיבה פגע בתלמידים באופן אלים וברוטאלי ואף צילם אותם בצורה מבישה במתחם סודי בישיבה.

ארגון 'דין וחשבון', המשמש כהתארגנות חרדית חדשה למאבק בהשתקת פגיעות במגזר, קיבל פניות מנפגעים והחל באיסוף ראיות מהשטח על מעשיו של אותו תלמיד מבוגר, לשעבר. במקביל, פעל הארגון להגשת תביעה אזרחית - ממנה עולה כי ישנם הוכחות מוקלטות על המעשים הקשים - ותלונה במשטרה נגד הישיבה, שניים מרבניה והתלמיד הפוגע.

לפי התביעה שהוגשה, הסיפור שהחל לפני כ-3 שנים כלל מסכת התעללות של פגיעות חמורות בתלמיד בן 16 אשר כללו גם אלימות, השפלה ובניית יחסי תלות שליוו את ניצול הקטין.

לפי כתב התביעה, "כל האירועים המפורטים לעיל לוו באלימות קשה מצד הנתבע, אשר היה מכה את התובע, מאיים ומשפיל אותו, בטרם היה משחרר אותו מחדרו, היה הנתבע מאלץ את התובע להשתחוות לו ולהתנצל בפניו, ורק לאחר שהנתבע היה מחליט כי התובע סבל מספיק היה מאפשר לו לעזוב את החדר".

לטענת התובעים, התלמיד המבוגר אסף תמונות של התובע אותן שמר במחשבו האישי כמו גם תמונות של צעירים אחרים.

כאמור, מלבד התלמיד התוקף, נתבעים גם שניים מרבני הישיבה אשר לטענת התובע, התנהלו ברשלנות ולא טיפלו כראוי במקרה. בנוסף, נטען בכתב התביעה כי התלמיד התוקף עדיין שוהה בין כתלי הישיבה.

עו"ד רותם אלוני דוידוב, אשר מנהלת את הפעילות המשפטית של ארגון 'דין וחשבון', מוסרת כי "כתב התביעה מציג מציאות קשה, היא מספרת את סיפורם הלא נשמע של תלמידים צעירים בישיבה אשר חשופים לפגיעה שיטתית על ידי אחד מוותיקי הישיבה, כאשר הנהלת הישיבה הבכירה יודעת על הסיכון הנובע ממנו ולא עושה דבר על מנת להגן על התלמידים".

תגובת עורך דינו של התלמיד הנתבע: "לא קיבלנו כל תביעה ולכן איננו יכולים להתייחס אליה. עם זאת, נציין שהתובע הינו נוכל וזייפן, שלא היסס בעבר לפברק מסמכים והקלטות, ואף ניסה לפרוץ לכספת של הישיבה ולבסוף סולק ממנה. חבל שניתנת במה לדברי שקר של שבאבניק, ללא בדיקה רצינית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר