מבוכה בש"ס

השר דוד אזולאי: 'אני לא מתפטר מהכנסת'

הסאגה בש"ס: לאחר שקיבל הודעה דרך התקשורת כי הוחלט שיתפטר מתפקידו כחבר כנסת לטובת בנו ינון, השר דוד אזולאי מודיע נחרצות: "אני לא מתפטר מתפקידי" (אקטואליה, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ודוד אזולאי (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

מאז שעות הצהריים נמתחה ביקורת קשה על יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, שבלשכתו החליטו להודיע לאזולאי דרך התקשורת על ההכרעה שיתפטר מתפקידו כחבר כנסת לטובת בנו בשל המחלה ממנה הוא סובל בכדי לאפשר לבנו להצביע במקומו במליאת הכנסת

גם בסביבותו של אזולאי הופתעו מהדרך בה ההודעה הגיע אליו ומתחו ביקורת קשה. בשיחה עם 'כיכר השבת' אמרו "השר היה בהלם, הוא לא ידע כלום, הוא שמע על כך מהתקשורת שעות לאחר ששוחרר מטיפול בבית החולים הדסה עין כרם".

בכדי למזער נזקים שחרר הערב השר אזולאי הודעה, ככל הנראה מתואמת עם לשכת השר דרעי, בה נאמר: "השר דוד אזולאי סיים בימים אלה טיפול רפואי שאינו מסכן חיים. השר מבקש להודות לצוות הרפואי על מסירותו. השר נמצא בביתו ומרגיש טוב ומתכוון לחזור בשבוע הקרוב לכנסת כחבר מן המניין ולשוב לפעילות מלאה בכל הוועדות, ההצבעות והישיבות. השר מדגיש כי הוא אינו אחראי לפירסומים כאלה ואחרים שאינם רשמיים".

יצוין, כי רק ביממה האחרונה התבקש מועמד מספר 15 ברשימת ש"ס, דני סיידה, להגיש מכתב התפטרות מרשימת ש"ס לחיים ביטון מנכ"ל המפלגה, מה שמלמד שמאחורי הקלעים אכן נרקמה התכנית לבקש מאזולאי להתפטר מהכנסת לטובת בנו ינון, המשמש כעוזר האישי של השר דרעי.

יודגש, כי בכל השבוע האחרון הכחישו בלשכת דרעי את רצונו לבקש מאזולאי להתפטר מהכנסת, כך גם הוכחש לפניות 'כיכר השבת' בשבוע האחרון בנושא.

הפרשן הבכיר יעקב ריבלין, שביקש גם הוא לפרסם בעיתון בקהילה על רצונו של דרעי לפטר את אזולאי כתב הערב: "תשמעו סיפור. אתמול רציתי לפרסם שהתקבלה החלטה בש״ס לבקש ממנו להתפטר מהכנסת בגלל ההצבעות החשובות. הנה התגובה שקיבלתי: אנו מתפלאים עליך כיהודי בעל לב שאתה חושב לפרסם ידיעה כזאת על אדם חולה. נענתי לפניה. היום אני מבין שני דברים: שעשו עלי סיבוב. ושבש"ס אין לב יהודי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר