סערת המרכולים

שלח משתלח: "הזנב הקואליציוני החרדי מכשכש בנתניהו"

יו"ר סיעת 'יש עתיד' עופר שלח השתלח במפלגות החרדיות סביב סערת 'חוק המרכולים' אותו הם ינסו לאשר בתחילת השבוע ואמר: "הזנב הקואליציוני החרדי מכשכש בנתניהו בעניין המרכולים" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
עופר שלח (צילום: מרים אלסטר / FLASH90)

יו"ר סיעת יש עתיד, ח"כ עפר שלח,ממשיך בקו החדש של מפלגתו ותוקף את המפלגות החרדיות: "הזנב הקואליציוני החרדי מכשכש בנתניהו".

בדברים שנשא בתל אביב אמר ח״כ שלח: ״אנשים שלחמו כל חייהם בטרור, מיורם כהן ואבי דיכטר ועד נדב ארגמן, מתנגדים לחוק הזה בתוקף, כי גם הם יודעים את נזקו, אבל מה שאיכפת לנתניהו זה רק הישרדות פוליטית ויחסי ציבור".

בשלב הזה לעג שלח לחרדים: "כמו שהזנב הקואליציוני החרדי מכשכש בנתניהו בעניין המרכולים והבית היהודי בעניין חוק ירושלים הריק מתוכן, כך ליברמן עושה את זה בעונש המוות. כל החקיקה שדנו בה בשבועות האחרונים, בין אם בהגנה על אנשי ציבור שסרחו ובין אם בפגיעה באינטרסים של הציבור, מושחתת ומונעת משיקולים של הישרדות פוליטית״.

על המצב ברצועת עזה אמר ח"כ שלח: ״"אין שום תועלת בהתלהמות ובהצהרות ריקות ביחס לעזה. ברור שמטרת הג׳יהאד האיסלמי ואלפים היא לגרור אותנו ואת חמאס לעימות שחוץ מהם איש לא חפץ בו. אנחנו צריכים להגיב באופן שיעמיק את הטריז בין ארגוני הטרור ובינם לבין האוכלוסיה".

"במקביל" הוסיף שלח: "צריך להחיש את הקמת המכשול בפני המנהרות, שהתעכבה מאוד בגלל הססנות הממשלה. אנחנו תמיד באים כשקורה משהו ושואלים מה עושים, אבל מתעלמים מכך שהעדר מדיניות הוא שהוביל למצב הזה. יותר משלוש שנים אנחנו דורשים מנתניהו פעולה שתרחיק את העימות הבא, על ידי הקלת הלחץ ההומניטרי בעזה ובשיתוף גורמים ערביים, והוא לא עושה דבר. לממשלה אין מדיניות מול עזה, וכשמגיעה הידרדרות היא עסוקה רק בפתרונות טקטיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר