הישג למובילאיי: השת"פ עם ברצלונה יתרחב לכל ספרד

החברה שהודיעה לפני מספר חודשים על שיתוף פעולה עם עיריית ברצלונה שיילחם בתאונות הדרכים, הודיעה כי השת"פ יתרחב לכל רחבי ספרד(כלכלה)

(צילום: משה שי פלאש 90)

במהלך השנה שעברה הודיעו בכירים בחברת מובילאיי כי החברה תשתף פעולה עם עיריית ברצלונה שיחד יפעלו לצמצום תאונות הדרכים בעיר. כעת הודיעה החברה כי שיתוף הפעולה יתרחב מברצלונה לכל רחבי ספרד. בהודעה הרשמית שהוציאה החברה נחשף כי החברה שבסיסה בירושלים תשתף פעולה עם "מנהל אגף התנועה ברשות לבטיחות בדרכים של ממשלת ספרד, במטרה לשפר את בטיחות הנסיעה בכבישים ולהכין את ספרד לכניסת הרכב האוטונומי".

המהלך יכלול התקנה של המערכות המתקדמות של מובילאיי בציי רכב עירוניים ופרטיים

מערכת Mobileye 8 Connect ‎ הוצגה לפני כחודשיים בתערוכה שנערכה בברצלונה, ומובילאיי הבהירה כי היא בעלת "יכולות איסוף נתונים המעלות את ניהול הנכסים העירוניים לרמה חדשה תוך הגנה על פרטיות המשתמשים".

המערכת מסוגלת להתריע על מצבים מסוכנים, והרכבים שיצוידו במערכת יאספו נתונים במהלך הנסיעה, למשל מידע על רמזורים ותמרורים ואיתור ליקויי תשתית. גם עיריית דיסלדורף שבגרמניה, כך מובילאיי, התחייבה להתקין את המערכת הזו ב-750 כלי רכב.

גיל אילון, מנהל פעילות מובילאיי באירופה, אמר כי שיתוף הפעולה עם הרשות לבטיחות בספרד כולל גם "הגדרת מפת הדרכים הרגולטורית הדרושה לעתיד התחבורה האוטונומית" לדבריו "השותפות עם אגף התחבורה הספרדי תקדם את המוכנות של הערים בספרד להגעתם של כלי רכב אוטונומיים ואנו גאים להיות שותפים לחזון ולמאמץ הזה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר