עצוב

פחות מיממה לאחר שנישאה, נפטרה הכלה הטריה

הבעל, שהפך מהר מידי לאלמן אמר "מבחינתי הת׳ר חצתה את קו הסיום של המרתון כמנצחת. אף אחד לא האמין שתצליח לעשות את זה והיא הראתה לכולם"(משפחה)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הת׳ר ודייויד מושר מקונטיקט נפגשו לפני כשלוש שנים והחליטו להקים יחד את ביתם, אלא שבאותו יום בו החליטו להינשא, קיבלה הכלה חדשות רעות - היא מאובחנת בסרטן. "לא היה לה מושג שאני עומד להציע לה נישואין, והיה לי חשוב שהיא תבין שהיא לא עומדת לצאת לדרך הזאת לבדה", מספר דייויד. להצעת הנישואים של דיויד, אמרה הת'ר מיד כן.

כחמישה ימים לאחר הצעת הנישואין, גילו השניים שהסרטן של הת׳ר קטלני ואלים, מזן אגרסיבי במיוחד, וכל חייהם הפכו להיות התמודדות מול הסיטואציה החדשה. בספטמבר האחרון הם גילו שהסרטן התפשט למוחה של הת׳ר, ובדצמבר היא כבר היתה מחוברת להנשמה.

דיוויד סיפר כי "היא היתה לוחמת. כל אדם אחר היה כבר מוותר מזמן. הרופאים אמרו שזה בלתי נתפס שהיא עוד איתנו".

תאריך הנישואים המקורי שקבעו השניים היה ה-30 בדצמבר, והרופאים הודיעו שעליהם להקדים את האירוע. בני הזוג שינו את התאריך ל-22, וכנראה שזה מה שהחזיק את הת׳ר בחיים. היא היתה נואשת להגיע אליו ולהנשא בתאריך המתוכנן. האירוע המרגש התרחש בבית החולים, אליו הגיעו חברים ובני משפחה. הת׳ר לבשה שמלת כלולות, אופרה והתגנדרה, והתמונות, אותן צילמה השושבינה כריסטינה קראס דרך הדמעות, הפכו לוויראליות.

שעות לאחר שנישאו, נפטרה הכלה הטריה, וה-30 לדצמבר, שאמור היה להיות יום החתונה המקורי, הפך ליום הלוויה של הת׳ר.

האלמן הטרי סיפר: "אני מאבד אותה עכשיו, אבל עוד נפגש. הת׳ר אמרה לי: אני רוצה להמשיך להלחם, וזאת המנטרה שאני עומד לקחת ממנה. היא הצליחה להילחם עד הסוף ועכשיו מגיע תורי להלחם עד יומי האחרון. מבחינתי הת׳ר חצתה את קו הסיום של המרתון כמנצחת. אף אחד לא האמין שתצליח לעשות את זה והיא הראתה לכולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר