דיונים אינטנסיביים

"אנו מודאגים"; הקבינט דן בהרחבה על החזית הצפונית

בימים האחרונים התכנסו שרי הקבינט המדיני-ביטחוני לדיונים נרחבים ואינטנסיביים בנושא החזית הצפונית, כך חשף ברק רביד ב'חדשות 10' • השר שטייניץ: "אנחנו מודאגים" (חדשות)

חייל צה"ל בגבול סוריה (ארכיון. צילום: Basel Awidat/Flash90)

בימים האחרונים התכנסו שרי הקבינט המדיני-ביטחוני לדיונים נרחבים ואינטנסיביים בנושא החזית הצפונית, כך חשף ברק רביד ב'חדשות 10'.

הדיונים בקבינט, כך לפי הדיווח, עסקו בפעילות של איראן וחיזבאללה בסוריה ובלבנון, וכן בהיערכות ליום שאחרי מלחמת האזרחים בסוריה וההשתלטות מחדש של צבא סוריה שנשלט על ידי בשאר אסד על רוב שטחי המדינה.

עוד דוווח כי במהלך חג הסוכות האחרון התייחס שר הביטחון אביגדור ליברמן למצב בצפון ואמר כי "בכל הנוגע לגזרת הצפון - סוריה ולבנון הפכו ליישות צבאית אחת. ישראל אמורה להיערך לאתגר חדש. אם פעם דיברנו על גזרת לבנון - אז אין יותר גזרה כזו. יש גזרת צפון".

"בכל התפתחות שתהיה, זו תהיה גזרה אחת, סוריה ולבנון ביחד, חיזבאללה, משטר אסד וכל סייעניו, גם מבחינת גזרת לבנון לא מדובר כבר על חיזבאללה בלבד. מדובר על חיזבאללה ועל צבא לבנון. לצערי זו המציאות", הבהיר שר הביטחון.

בשיחות שמקיים ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ראשי מדינות הוא מציף את המצב האזורי וההפתחויות באיראן תוך שהוא מזהיר מהמצב הנפיץ בו איראן מתבוססת בסוריה ובלבנון.

בראיון לאפי טריגר ב'גלי צה"ל', אמר הבוקר השר יובל שטייניץ, חבר הקבינט כי "אנו מודאגים מההתבססות האיראנית בגבול הצפון. רה"מ מוביל מערכה מדינית בעניין הזה. הקבינט מתכנס לפעמים בלי הודעה לתקשורת, וזה כל מה שאני מוכן לומר על זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר