הסאגה נמשכת

ההצבעה תידחה? רוב דחוק ל'חוק המרכולים'

הקואליציה שוב מתמודדת עם רוב דחוק ל'חוק המרכולים', לאחר שבמהלך הלילה נפטרה אמו של ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי, מה שייאלץ אותו להיעדר מההצבעה בכנסת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
המבוכה נמשכת. אריה דרעי (צילום: מארק ישראל סלם / פלאש 90 )

הסערה סביב חוק המרכולים שמקדם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי נמשכת. נכון להבוקר (שני) הרוב של הקואליציה בעד החוק דחוק מאוד ונמצא על גבול התיקו.

במהלך הלילה נפטרה אמו של ח"כ מוטי יוגב מ'הבית היהודי', כך שהח"כ לא יוכל להשתתף בהצבעה וזאת לאחר שבקואליציה חשבו שהעובדה שח"כ יוסי יונה יושב שבעה על אחיו תקנה לה רוב בטוח יותר. כעת שני הח"כים האבלים, מהקואליציה ומהאופוזיציה יתקזזו והרוב הדחוק חזר.

בעקבות המצב החדש שנוצר הלילה, שוקלים בקואליציה לבקש לדחות את ההצבעה בשבוע נוסף. כזכור, דרעי הצהיר כי לא תהיה דחייה נוספת בהצבעה על החוק, זאת בטרם נבצר מיוגב להשתתף בהצבעה.

הרוב הדחוק נוצר בשל העובדה כי סיעת 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן הודיעה כי תצביע נגד הצעת חוק כשבמקביל חברת הכנסת שרן השכל מהליכוד מאיימת גם היא שלא להצביע בעדו.

אמש נכנעו ראשי הסיעות החרדיות בפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והחריגו את חנויות הנוחות בתחנות הדלק, כך שהם יישארו פתוחים בשבת - באישור.

הלווית אמו של יוגב, מרת אלישבע וגנברג ע"ה, תצא היום, יום שני כ"א בטבת, בשעה 15:00 משער ברוש בבית העלמין חוף הכרמל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר