שלושה חשודים נעצרו

המשטרה: המעצרים בגין תקיפות ואיומים של בעלי עסקים

המשטרה מבהירה כי 3 חשודים בתקיפות ואיומים של בעלי עסקים נעצרו הלילה בבית ישראל • כמו כן נעצרו 2 מפגינים • ב'וועד לטוהר המחנה', עליהם פשטה המשטרה, מתנערים מההפגנות (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
המעצרים והחרמת המחשבים (צילום: חיים גולדברג)

הדרמה הלילית והמעצרים בירושלים: בשעה האחרונה (שני) הודיעו גורמים רשמיים במשטרת ירושלים כי הלילה פעלו בלשי יחידה מרכזית וביצעו פעילות מבצעית בשכונת בית ישראל בירושלים, במהלכה נעצרו שלושה חשודים.

לפי המשטרה, החשודים נעצרו בהתאם לצווי מעצר וחיפוש שהוצאו על ידי בית המשפט בעקבות החשד שהשלושה היו מעורבים בתקיפות ואיומים על בעלי עסקים בשכונה.

לדברי המשטרה, במהלך ביצוע המעצרים בשכונה החלו תושבים להתגודד סביב השוטרים, לשרוף פחים ולדרדרם לעבר הכביש ולמנוע את מעבר ניידות המשטרה, לקלל ולגדף השוטרים ואף לתקוף אותם.

בעקבות המהומה שנוצרה, שניים שתקפו שוטרים נעצרו.

המעצרים והמהומה (צילום: נייעסטאר)

במשטרה מדווחים עוד כי כלל החשודים הובאו לחקירה ביחידה המרכזית בסיומה יובאו מי מהם בפני בית המשפט לדיון בהארכת מעצר.

ל"כיכר השבת" נודע כי פשיטת המשטרה היתה בין היתר על משרדי 'הוועד לטוהר המחנה' זאת בשל חשד שההפגנות מול חנות מחשבים בשכונה החלו לאחר שהבעלים של אותה חנות ויתרו על הכשרות המוענקת לחנויות המחשבים על ידי ארגון חותם המפקח על חנויות גלישת אינטרנט במגזר החרדי בהכוונת הוועד.

מזכיר ארגון חותם הפועל בירושלים, ביתר עילית, אשדוד ואלעד אף נעצר לצד שניים נוספים.

במקביל בוועד לטוהר המחנה מבהירים כי אין להם כל קשר להפגנות שנעשו שלא כחוק. לדברי גורמים בכירים בוועד: "אנו משמשים גוף מכוון מטעם הקהילות והתושבים ואין לנו כל קשר להפגנות המקומיות במאה שערים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר