נקמה קטנה

הקנס לרכבת הקלה שולם במטבעות של 10 אגורות • צפו

צעירה דתייה שספגה קנס לא מוצדק, לדבריה, מהפקחים הקשוחים של הרכבת הקלה, העבירה ל'סיטיפס' את הכסף במטבעות קטנים אותם אספה במשך זמן רב • צפו (מעניין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תשלום הקנס המגוחך (צילומים: מתוך פייסבוק)

ענת סעדיאן, צעירה דתייה המתגוררת בירושלים, שחשה שנעשה לה עוול לאחר שנקנסה בידי פקחי הרכבת הקלה בעיר בגין "עבירה" זוטרה, החליטה ללמד אותם לקח.

כידוע לכל, חברת 'סיטיפס' המפעילה את הרכבת בבירה אינה חביבה במיוחד על הנוסעים, בשל היחס הקשוח והמקומם אותו מפגינים פקחיה, תוך שהם משיתים דו"חות כספיים על אזרחים רבים.

רק לאחרונה התפרסם תיעוד המקרה בו אזרחית מיררה בבכי לאחר שנקנסה בידי פקח, בעקבות כמה אגורות שהיו חסרים לה לתשלום המלא על הנסיעה.

סעדיאן, שנטען כי לא תיקפה כראוי את הכרטיס, מתארת ל"כיכר השבת" כי הפקח הודה בפניה שלולא היה זקוק לכסף ללימודים, היה חס עליה וחוסך ממנה את הקנס.

לאחר מכן, החליטה ענת לקחת בחיוך את הקנס שנגזר עליה להעביר לקופתה התופחת של החברה, ואת 186 השקלים בהם התחייבה, לאחר שנדחה ערעורה על הדו"ח שניתן לה, היא העבירה ל'סיטיפס' בעיקר במטבעות של 10 אגורות.

ענת סעדיאן (באדיבות המצלם)

במשך חודש היא אספה את המטבעות האלו, ולשם כך היא נעזרה בבני משפחה ומכרים, ועם השק מלא המטבעות היא הגיעה אתמול בצהריים למשרדי החברה ושילמה את חובה לפקידים הנבוכים.

בסרטון שהעלתה ענת, בו היא מוסרת את המטבעות הרבים במשרדי החברה, היא אמרה בין היתר: "אני לא בן אדם נקמן. המלצה שלי: קחו הכל בכיף, תצחקו".

מחברת סיטיפס נמסר בתגובה: "על אף הניסיון להציג אוירה קשה לכאורה ברכבת הקלה הרי שהמציאות מוכיחה תמונה שונה לחלוטין. גם במקרה הנ"ל ובניגוד לטענות שנכתבו, השגתה של ענת אכן נענתה אך נדחתה עקב אי תיקוף של הכרטיס".

"ברכבת הקלה נוסעים מדי יום כ-150 אלף נוסעים, אשר רוב רובם פועלים בהתאם לכללי הנסיעה ונהנים ממנה. בסקרים שנערכים באופן שוטף גם ע"י המדינה, הרכבת הקלה זוכה באופן קבוע לשביעות רצון גבוהה בקרב הנוסעים. אנו מאחלים לענת המשך נסיעה נעימה ברכבת הקלה, ומזכירים כי ע"פ הנחיות משרד התחבורה, חובה לתקף את כרטיס הנסיעה בכל נסיעה ואי תיקוף הכרטיס שווה לאי תשלום על הנסיעה".

צפו בווידאו

המטבעות הרבים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר