הסאגה נמשכת

נתניהו: אם לא יהיה רוב - חוק המרכולים ידחה

ראש הממשלה נתניהו התייחס לחוק המרכולים ואמר כי אם יהיה רוב קואליציוני לחוק - הרי שההצבעה תתקיים עוד היום. ח"כ יואל חסון הודיע לנתניהו כי לא יהיו קיזוזים (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בצהריים (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד לחוק המרכולים ואמר כי אם יהיה רוב קואליציוני לחוק - הרי שההצבעה תתקיים עוד היום. נתניהו הדגיש כי אם לא יהיה רוב - ההצבעה תדחה פעם נוספת.

נתניהו הסביר בין היתר כי הקואליציה ביקשה קיזוז של חבר הכנסת מוטי יוגב בעקבות פטירת אמו עם ח"כ יוסי יונה - היושב שבעה על אחיו.

לדברי נתניהו: "דודי אמסלם ניסה להשיג קיזוז, הוא עדיין מחכה לתשובה מהאופוזיציה. אני מקווה שזה יושג. בכל מקרה, נספור את האצבעות - אם יהיה רוב נצביע, אם לא זה ידחה לתאריך יותר מאוחר".

יצוין כי מנהלי סיעות הקואליציה קיבלו הודעה לפיה ההצבעה צפוייה להתקיים במהלך הלילה, לאחר דיון של כעשר שעות, ההצבעה עצמה תתקיים כשעתיים. השר דוד אזולאי הגיע למשכן - וישתתף בהצבעה.

ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני) הגיב לנתניהו ואמר כי "‏שמעתי שראש הממשלה‎ מחכה לתשובה מהאופוזיציה לגבי קיזוז על חוק המרכולים, התשובה ברורה כבוד ראש הממשלה: אין קיזוזים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר