המהפכה בשוק ההלוואות: אתם קובעים כמה הריבית

החתונה לילד מתקרבת? ומה עם שיפוץ הבית? כל משפחה נדרשת מדי פעם להוצאה חריגה מעבר ליכולותיה המיידיות, אבל תהליך קבלת ההלוואה מהבנקים מסורבל ובתנאים לא נוחים. כיצד תוכלו אתם לקבוע מה הריבית, כמה מחזירים ומתי? כל הפרטים (כלכלה, שיווקי)

מהפכה בשוק ההלוואות. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כמעט כל משפחה בישראל נתקלת בכך לפחות פעם אחת בחיים: הוצאה גדולה וחריגה שדורשת מאיתנו חשיבה מחודשת על המצב, או בקיצור: הדרך הארוכה אל הבנק לבקש הלוואה.

הוצאת כספית גדולה לא חייבת להיות דווקא באירועים קשים, מחלות או הוצאות רפואיות או סיעודיות, אלא דווקא גם עבור אירועים משמחים ביותר: חתונות הילדים, עזרה בקניית דירה, שיפוץ הבית בשעה טובה, חופשה משפחתית ואפילו גם לצורך כיסוי חובות. כל אלו תלויים בתנאים בבנק או גורמי ההלוואה השונים, החזרות בתשלומים עם ריבית ופריסה לטווח ארוך.

אבל המציאות לפעמים שונה. הריביות יכולות להיות גבוהות מאוד, ישנן עמלות, בירוקרטיה מסורבלת, ושעבודים וקנסות שונים לפירעון מוקדם. גם אם נחליט לפנות לגמחי"ם ועמותות אזי לא בהכרח נקבל את הבשורה המשמחת, במיוחד בסכומים גבוהים שהגמחי"ם לא יכולים לעמוד בהם.

עולם ההלוואות, מסתבר, לא נעצר רק בבנקים ובחברות אשראי והוא עובר מהפכה חברתית של ממש כדי ליצור את המסגרת המתאימה והנוחה ביותר למלווה וללווה.

תכירו את הלוואות בלנדר - פרוייקט הלוואות בין אנשים עם היתר עסקה של בד"ץ העדה החרדית.

איך זה עובד? התהליך עצמו מאוד פשוט. האתר של הלוואות בלנדר מביא לכם את האפשרות לקבוע מראש את כל התנאים שלכם להלוואה: אתם מכניסים את הסכום הנדרש לכם, תקופת ההחזר הנוחה והמבוקשת, ואתם מציעים את גובה ההחזר החודשי. כן, אתם קובעים מראש את ההחזר החודשי.

בלנדר הלוואות | פעם אתה לוקח הלוואה | פעם אתה נותן הלוואה | לפרטים לחצו כאן

אבל רגע, למה שמישהו ירצו להלוות לי? מה שקורה זה שלאחר שהעליתם את ההצעה שלכם, לכל סיבה שבעולם ולכל הלוואה שבעולם, בעצם ההצעה שלכם "עומדת למכירה" בפני המלווים הרבים של בלנדר. מי הם אותם אנשים? פשוט כאלו שיש להם כסף מהצד ולא רוצים שישכב בפיקדון עם ריבית נמוכה - בקיצור, מצב של רווח לשני הצדדים. הייחודיות במיזם היא שגם כמה מלווים יכולים להשתתף במימון ההלוואה שלכם.

אם המלווים "בוחרים" את ההלוואות שלכם, ובעצם "מאשרים את ההצעה" שלכם, הכסף מוזרם אליכם ישירות לחשבון. ככל שתציעו ריבית יותר אטרקטיבית, ככה יהיו לכם יותר סיכויים לממש את האפשרות לקבל ההלוואה. חשוב לציין שהמלווים לא רואים את פרטיו האישיים של הלווה אלא רק תנאי ההלוואה בלבד כמו הסכום, תקופת ההחזר והריבית.

נכנס לכם כסף ואתם רוצים לפרוע מוקדם? אין בעייה. גם לא תשלמו על כך עמלה. כך יוצא שבבלנדר - הלוואות בין אנשים, כל הצדדים מרווחים. אם יש לך כסף מהצד ואתה רוצה לצבור עליו ריבית תוכל להלוות כסף למי שצריך, ומאידך אם אתה צריך הלוואה מיידית בתנאים שנוחים לך - תוכל לקבל אותה דרך חברים, בלי להסתבך עם בנקים וחברות אשראי. כמובן שההלוואה אינה פוגעת במסגרת האשראי ולכן היא תשנה כלום בהתנהלות הרגילה שלך מול הבנקים וחברות האשראי.

חשוב לציין שלבנדר הלוואות יש היתר עיסקה של ועד הפיקוח ההלכתי להשקעות ופיננסים שע"י בד"ץ העדה החרדית בירושלים ועם מלווים ולווים רבים שמכירים את השיטה ופשוט מחכים לאחרים שיצטרפו למהפכה בשוק ההלוואות.

אם חיכיתם יותר מדי זמן לחלום שלכם, כנראה שהגיע הזמן שלכם להגשים אותו.

בלנדר הלוואות | פעם אתה לוקח הלוואה | פעם אתה נותן הלוואה | לפרטים לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר