הזייה מדעית

מדען טורקי טוען: נח תקשר עם בנו בטלפון נייד

תיאוריה הזויה ומגוחכת בעליל של חוקר טורקי בשם יאבוז אורנק, טוענת כי בשל המרחק הרב בו שהה נח מבניו היה לו את הצורך לתקשר איתם דרך מכשיר טלפון נייד (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
תיבת נח, הדמיה (צילום: שאטרסטוק)

אחד המחקרים ההזויים יותר ששמעתם בתקופה האחרונה ואולי בכלל: אקדמאי טורקי טוען שנח, כן זה מחומש בראשית, צלצל לבנו ב...טלפון נייד זמן קצר לפני המבול, כך דיווח היום (שני) העיתון הטורקי "הורייט".

למסקנה ההזויה שנח תקשר עם בנו דרך הסלולרי הגיע החוקר יאבוז אורנק, המרצה בפקולטה למדעי הים באוניברסיטת איסטנבול, משום שנח ובנו היו רחוקים זה מזה פיזית. את הדברים אמר לראשונה בראיון לערוץ הטלוויזיה 1TRT.

"היו גלים בגובה 300 עד 400 מטרים והבן שלו היה במרחק של קילומטרים רבים ממנו. הקוראן אומר שנח דיבר עם בנו. אבל איך הם הצליחו לתקשר? האם היה זה נס? ייתכן. אבל אנחנו מאמינים שהם תקשרו דרך הטלפון הנייד שלו", אמר אורנק.

איש האקדמיה הטורקי טען גם בניגוד לאמור בחומש בראשית שהתיבה נבנתה בעצי גופר, שנח בנה את התיבה המפורסמת מלוחות ברזל ושתיבה זו שטה ב...כוח אנרגיה גרעינית. "אני מדען, אני מדבר בשם המדע", אמר אורנק כשהשאלה העולה האם הוא בכלל התכוון למדע החומרים בהם השתמש לפני שאמר את מסקנותיו.

כזכור, בשנת 2010 טענה קבוצת חוקרים נוצרים כי מצאה את שרידי הספינה המיתולוגית בהר אררט במזרח טורקיה. החוקרים האוונגליסטים פרסמו צילומים של שרידי עץ שהתגלו בגובה של כ-4,000 מטרים. הם טענו שבדיקות פחמן שנערכו לממצאים העלו שהשרידים הם בני 4,800 שנים - התקופה שבה פעל נח, לפי התנ"ך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר