היעלמות ילדי תימן

סערה בוועדה: "המסמכים של חטיפות הילדים מזויפים"

הרוחות בוועדה לחקירת היעלמות ילדי תימן סערו לאחר שחוקר פרטי טען כי רוב המסמכים שהוצגו מזויפים. נציגי המשפחות תקפו אותו: "אתה בן של פושע, תתבייש" (בארץ)

החוקר אבי זלינגר (צילום: ערוץ הכנסת)

סערה פרצה היום (ב') בכינוס הוועדה המיוחדת של הכנסת לפרשת היעלמותם של ילדי תימן, מזרח והבלקן. הרוחות סערו לאחר שהחוקר העצמאי אבי זלינגר טען כי רוב המסמכים שהוצגו בוועדה כראייה לחטיפת הילדים הם מזויפים. נציג משפחות הילדים הנעלמים בועדה, יונה מוכתר, קם לעבר זלינגר וזעק: "אחותי עוד חיה, יא מטומטם. על מה אתה מדבר? תתבייש לך!". הוא המשיך לצעוק לעברו עד שהמאבטחים הרחיקו אותו.

זלינגר המשיך בדברים וטען שאביו מכיר את הפרשה וטיפל בילדים. באותו הזמן אחד המעידים בוועדה, שריקי אלמוג, הטיח בו: "אבא שלך היה פושע ואתה בן של פושע".

לאחר שהסדרנים והמאבטחים התערבו כדי להרגיע את הרוחות הפצירה בזלינגר יו"ר הוועדה, ח"כ נורית קורן (הליכוד): "אם אתה טוען שהמסמכים מזויפים – תציג הפני הוועדה את האמיתיים". אלמוג התפרץ שוב לעברו: "איך אתה לא מתבייש לדבר על ילדים שנחטפו מהידיים? זה פשוט כמו מכחישי שואה".

"אני מכיר את הפרשה הזאת בצורה הטובה ביותר בארץ וגם את רוב הפעילים", אמר זלינגר לאחר הדיון. "הם התחילו עם סיפורים על חטיפות וכבר אי אפשר לשלוט על הדבר הזה. אני מכיר קבוצה של תימנים שזייפו מסמכים והכניסו אותם לארכיון המדינה. הם מתעצבנים כי אני יודע איזו קנוניה הם עשו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר