פחד

"מת" 3 פעמים ונחירה מהשק גילתה כי הוא חי

מותו של אסיר בן 50, ש"קם לתחייה" רגעים לפני "נתיחה שלאחר המוות" מטלטל את הרשויות בספרד. בני המשפחה שוקלים הגשת תביעה כנגד הרשויות במדינה (מעניין)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מקרה לא שגרתי הוביל את הרשויות בספרד לחקור מקרה שבו נקבע בטעות מותו של אסיר בן 50, ש"קם לתחייה" רגעים לפני "נתיחה שלאחר המוות".

אתמול (ראשון), לאחר שלא התייצב האסיר לספירה בכלא סמוך לעיר אוביידו, הגיעו הסוהרים לתאו של גונזלו מונטויה חימנז. שם נמצא כשהוא יושב מחוסר הכרה בכיסא בתא, והזעיקו את הצוות הרפואי.

דוברת בשירות בתי הסוהר של ספרד מסרה, כי שני רופאים, שלא מצאו סימני חיים, קבעו את מותו. לאחר מכן הורו הרופאים לשלוח את האסיר לנתיחה שלאחר המוות. גופתו הועברה בשק למכון לרפואה משפטית, שם קבע רופא נוסף את מותו.

בית הסוהר בו שהה האסיר הודיע לבני משפחתו של חימנז על מותו, והם מיהרו למכון כדי להיפרד ממנו. רגעים לפני שהמנתחים הפתולוגים החלו בעבודת הנתיחה, כשהוא כבר על שולחן הניתוחים, נשמעו נחירות מתוך השק. הצוות המופתע פינה את חימנז לבית החולים, שם הוא מתאושש ונמצא תחת השגחת סוהרים.

גורמים שמעורים בפרטי החקירה מסרו לכלי תקשורת בצרפת שההערכה היא שמדובר בתוצאה של קטלפסיה – מצב של קיפאון ושיתוק פיזי, שמאופיין בין השאר בחוסר תגובה לגירויים חיצוניים ובנשימה איטית מאוד.

בני משפחתו של חימנז הודיעו כי הם שוקלים להגיש תביעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר