לקראת הבחירות?

ראש עיריית רחובות שיבח את קרעטשניף: "הכל בטוב טעם" • צפו

בעוד פחות משנה יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות, ראש עיריית רחובות רחמים מלול, השתתף בהנחת אבן פינה של חסידות קרעטשניף ולא פסק מלפזר שבחים • צפו (חסידים)

(צילום: אלי סגל / מדיה פרו; וידאו: נחמן אלבר)

ראש העיר רחובות רחמים מלול עדיין לא הכריז על התמודדותו לראשות העיר בבחירות 2018, אך כבר החל לעשות חריש בקרב הקהילות החרדיות בעיר. במהלך דינר והנחת אבן הפינה שערכה חסידות קרעטשניף באולמי 'שאטו' בעיר, כובד מלול לשאת דברים בפני המשתתפים.

לאורך נאומו שלח ראש העיר חובש הכיפה מסרים של חיבה לחסידות והעומד בראשה. "קהילת קרעטשניף, התכונה החשובה שלה, שאותה הוביל האדמו"ר, היא יהדות בדרכי נועם, בחן, באור", אמר מלול. "תמיד כשנכנסתי ללשכתו של האדמו"ר הוא אמר לי לא להפלות בין איש לרעהו. זוהי דרכה של קהילת קרעטשניף. הכול בטוב טעם ובצורה שוויונית. לא בכדי, הקהילה ידועה בקהל הגדול שתומך בה".

במהלך האירוע, בו גויסו 3 מיליון שקלים עבור בניית בית מדרש חדש לחסידות בקרית קרעטשניף ברחובות, נכחו חברי מועצה מכל סיעות הבית, ביניהם נציג 'דגל התורה' שלמה מונטג, זאת על רקע יחסים עכורים בעבר בין 'דגל' לחסידות קרעשטניף בשל הסכם הרוטציה בין הצדדים שלא כובד על ידי נציג 'אגודת ישראל'.

בתוך כך, התייחס הבוקר ראש העיר רחמים מלול לשעבר, כזכור ח"כ לשעבר בש"ס ומקורבו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, ל"חוק המרכולים" שעבר הבוקר בכנסת, והרגיע את חברי המועצה שחששו משינוי הסטטוס קוו בעיר: "אמשיך לשמור על הסטטוס קוו כפי שהתחייבתי כלפי הציבור, וכפי שכל הסיעות וחברי המועצה מחויבים בהסכמים הקואליציוניים. מה שהיה הוא שיהיה".

יצוין כי את החלק האמנותי ניהל משה כהן כאשר על הבמה הופיעו ילד הפלא דודי לינקר, החזן דוד וינבך, זמר החצר משה הומינר, בליווי פנחס ביכלר ומקהלת מלכות עם המנצח ארהל'ה נחשוני ותזמורתו.

את המעמד כיבדו גם רבני ודייני רחובות בהם הרה"ג ר' אברהם רובין ראש בד"ץ מהדרין, וכן סגן שר החינוך מאיר פרוש, חברי מועצת העיר ואישי ציבור רבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר