פרסום ראשון

גוטרמן פנה לדרעי: שנה את 'מודיעין עילית' ל'איילת השחר'

לא רק את שם העיר אלעד יש מי שמבקש לשנות ל'איילת השחר' על-שם מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, כעת מתברר כי ראש העיר יעקב גוטרמן פנה לשר דרעי עם בקשה דומה עבור מודיעין עילית (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וגוטרמן (צילום: דוד זר)

פרסום ראשון: ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן פנה לשר הפנים אריה דרעי בבקשה לשנות את שם העיר ל"איילת השחר", על שמו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן זצוק"ל, כך נודע ל"כיכר השבת".

כעת יצטרך השר דרעי להכריע האם לקבל את בקשת גוטרמן לשנות את שם העיר על שמו של מרן ראש הישיבה או להיענות לבקשת רבנים מ'דגל התורה' שביקשו לשנות את שם העיר אלעד, כפי שנחשף מוקדם יותר ב"כיכר השבת".

יש מי שמעריך כי לבסוף דרעי יקבל את בקשת גוטרמן ויכריע לקרוא לעיר על שם מרן זצ"ל, ולא את הבקשה לשנות את שם העיר אלעד, שכן מרן הגראי"ל היה בין מייסדיה של העיר מודיעין עילית.

בקשת גוטרמן

במכתבו של גוטרמן לדרעי, שהגיע לידי "כיכר השבת", כותב גוטרמן: "כידוע, רבינו הגדול זצוק"ל, הקים את העיר מודיעין עילית, ביסס ונשא על שכמו את כל צרכיה בגשם וברוח, כאב הנושא את בנו, וכל דבר קטן וגדול בעיר נעשה על פיו, על פי דעתו הוקמה עיר גדולה של חכמים וסופרים, כעיר החרדית הגדולה ביותר בעולם".

בעקבות זאת, מבקש גוטרמן מדרעי לאשר את החלפת שם העיר ממודיעין עילית בשם "איילת השחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר