"על פי צוואתו"

אלמנת הנרצח: "נקבור את רזיאל בחוות גלעד"

לאחר פיגוע הירי הקשה, משפחת הנרצח הודיעה כי החליטה לקבור הבוקר את הרב רזיאל שבח הי"ד באדמת חוות גלעד למרות שאין לכך אישורים וזאת על פי צוואתו (חדשות, בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
רזיאל הי"ד עם בתו תבלט"א (צילום: באדיבות המשפחה)

יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד, שנרצח בפיגוע הירי בשומרון אמש (שלישי) סמוך לחוות גלעד הודיעה כי המשפחה החליטה לקבור את הנרצח באדמת חוות גלעד.

"החלטנו יחד עם המשפחה לקבור את רזיאל, בעלי היקר והאהוב, ד' יקום דמו, בישוב חוות גלעד במקום בו פעל", אמרה האלמנה. "רזיאל ביקש שאם יקרה לו משהו הוא ייקבר בחוות גלעד, אנחנו מכבדים את בקשתו ואנחנו נקבור אותו בישוב שהוא כל כך אהב ופעל בו".

יעל הוסיפה ואמרה: "אני קוראת ומבקשת מכל עם ישראל להגיע ללוות את רזיאל היקר בחוות גלעד שבשומרון. זו בקשתי".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן קורא לממשלה לאפשר זאת ואמר: "אני קורא לראש הממשלה ולשר הביטחון אפשרו למשפחה היקרה הזו לממש את רצונה ולקיים את צוואת הנרצח ולקבור את רזיאל היקר הי"ד בישוב שהוא ככ אהב ובו הוא חי ופעל.

"ביום כזה נוראי למשפחה לשומרון ולעם ישראל התשובה הנכונה לאותם מרצחים שפלים שרצו לרצוח יהודי ובעצם לגרש אותנו ע"י כך מאחיזתנו בארץ ישראל התשובה הנכונה היא להודיע היום על אישור תוכנית המתאר ועל הכרה מלאה בישוב חוות גלעד. להסיר את כל המגבלות הפוליטיות על הבניה. להודיע על מאות יחידות דיור בחוות גלעד, זו התשובה האמיתית והנכונה זה מה שיגדע את המוטיבציה של הטרור. הם רוצים לפגוע בנו ולגרש אותנו מהארץ שלנו עי טרור והפחדות ועם ישראל יגדל יפרח ויבנה בדיוק באותה מקום שהיה פיגוע".

הלווייתו של הרב רזיאל שבח הי"ד תתקיים בחוות גלעד בשעה 13:00.

חופרים את הקבר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר