"תחזירו את המחסומים"

פעילי ימין לרמטכ"ל בזירת פיגוע הירי: "למה זה מגיע לנו?"

הרמטכ"ל גדי אייזנקוט ערך סיור בזירת פיגוע הירי בסמוך לחוות גלעד ואמר כי "העיסוק העיקרי כרגע הוא לאתר את החוליה" • פעילי 'עוצמה יהודית' קראו לעברו: "תחזירו את המחסומים" • צפו (חדשות)

הרמטכ"ל בזירה (צילום: דובר צה"ל)

הרמטכ"ל רא"ל גדי אייזנקוט הגיע הבוקר (רביעי) לסיור בזירת פיגוע הירי בסמוך לחוות גלעד בו נרצח אמש הרב רזיאל שבח הי"ד, אב לשישה ילדים, הקטן שבהם בן עשרה חודשים בלבד.

הרמטכ"ל קיבל סקירה ממפקד פיקוד המרכז, אלוף רוני נומה, ממפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף ערן ניב, מראש המנהל האזרחי, תת-אלוף אחוות בן חור, ממפקד חטיבת שומרון, אלוף-משנה גלעד עמית וכן מגורמי שב"כ.

הקריאות לעבר אייזנקוט (באדיבות המצלם)

הרמטכ"ל שמע על פרטי הפיגוע וכן על הפעולות שבוצעו בעקבותיו במרחב החטיבה המרחבית "שומרון". בין הפעולות התבצעו פעולות הגנה בדגש על הישובים והצירים, כתר על העיר שכם וכתר על כפרים נוספים באזור. כמו כן, התבצעו פעולות מודיעיניות שונות על מנת לאתר את המפגעים.

הרמטכ"ל אמר בזירת הפיגוע כי "העיסוק העיקרי כרגע הוא לאתר את החוליה, לעצור אותה ולמנוע אירועים נוספים וזאת לצד היערכות להמשך הפעילות במרחב יהודה ושומרון גם במהלך הימים הקרובים".

במהלך הסיור במקום הגיעו פעילי 'עוצמה יהודית' וקראו לעברו קריאות. "אייזנקוט, למה זה מגיע לנו?", תהו הפעילים.

הפעילים הוסיפו וקראו לעבר הרמטכ"ל: "תחזירו את המחסומים" ו"התרענו מראש, למה לא חסמתם את שכם?". קצינים שהיו במקום הרחיקו את הפעילים מהשטח.

מנכ"ל עוצמה יהודית, צבי סוכות, שהיה במקום אומר כי "רק שלשום התרענו בפני צה"ל כי מזה מספר ימים מסתובב מחבל חמוש בגזרה. העובדה שיהודי כמעט נרצח לפני שבוע בסמוך למקום הפיגוע אמש והצבא לא הקים כבר אז מחסומים מסביב לשכם מלמדת על ההפקרות הבטחונית באזור ואנו דורשים מאייזנקוט להחזיר את המחסומים הקבועים באזור".

(צילום: דובר צה"ל)
(צילום: דובר צה"ל)
(צילום: דובר צה"ל)
(צילום: דובר צה"ל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר