הפיגוע בחוות גלעד

אדלשטיין: "הרצח המחריד בשומרון הוא מחיר המאבק בטרור"

יו"ר הכנסת הביע זעזוע בפני עמיתתו הארגנטינאית על הפיגוע אתמול בשומרון בו נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד והתגמול שמעניקה הרשות הפלסטינית למחבלים • צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הכנסת )

יו"ר הכנסת, ח"כ יולי (יואל) אדלשטיין הביע הבוקר (רביעי) זעזוע בפני עמיתתו הארגנטינאית על הפיגוע אתמול בשומרון בו נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד והתגמול שמעניקה הרשות הפלסטינית למחבלים: "אנו מקווים שנגיע להבנה מצד מדינות רבות בעולם שהמאבק צריך להיות משותף".

אדלשטיין נפגש בכנסת עם מקבילתו סגנית נשיא ארגנטינה, Gabriela Michett ובפתח דבריו התייחס לפיגוע הנורא אמש בשומרון, והתמורה שהרשות הפלסטינית מעניקה למחבלים.

לדבריו: "לצערי הרב אני כישראלי לא יכול בבוקר הזה שלא להזכיר את הרצח הנורא שקרה אתמול בערב על ידי מחבלים שפלים. הרב רזיאל שבח, אב לשישה ילדים קטנים שנרצח כמה מטרים מהבית שלו. זה מזכיר לנו פעם נוספת את המחיר הקשה שישראל משלמת על המאבק בטרור, ואנו מקווים שנגיע להבנה מצד מדינות רבות בעולם שהמאבק הזה צריך להיות משותף".

אדלשטיין הוסיף כי "אי אפשר לסבול את המציאות שכוחות הביטחון יתפסו את הרוצחים, בית המשפט ישים אותם בבית הסוהר והם יבקלו משכורות מאוד יפה לאורך השנים מהרשות הפלסטינית בזמן שבעצם גם אנחנו מעבירים כספים לרשות כדי שלא יהיה משבר הומניטרי ושהמשפחה הפלסטינית תהנה מהכסף הזה על מנת לחיות את חייה".

הגברת גבריאלה מיצ'טי השיבה: "בכול מצב שיהיה צורך בגינוי חזק וברור לטרור, ארגנטינה תמיד תהיה שם. גם ארגנטינה סבלה רבות מפיגועי טרור שגרמו לסבל רב לנפגעים בעם הארגנטינאי כולו ובקהילה היהודית בארגנטינה בפרט. אתם תמיד יכולים לראות אותנו כמי שמגנים בחריפות את הטרור ונאבקים למען השלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר