הלווית הרב רזיאל שבח

הגר"ש עמאר לאלמנה והאמא: "זכיתם במלאך" • צפו

הראשל"צ הגר"ש עמאר ספד בהלווית הרב רזיאל שבח הי"ד: "רזיאל כמו כל הצדיקים. דמים בדמים נגעו". לאחר מכן חיזק את האלמנה והאמא: "זה צדיק אמיתי, זכיתם במלאך" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם )

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר הגיע בצהריים (רביעי) להשתתף בהלווית הרב רזיאל שבח הי"ד שנרצח אמש בפיגוע בחוות גלעד. הגר"ש עמאר סיפר כי הרב שבח היה מגיע למעונו אחת לחודש עם רשימת שאלות הלכתיות.

לאחר הספדו, בקשו בני המשפחה מהגר"ש עמאר לנסות ולחזק את האלמנה יעל והאמא. הגר"ש עמאר ניגש אל בנות המשפחה ובדמעות ניסה לחזקם. "תראו מה שקורא לציבור, זה צדיק אמיתי, זכיתם במלאך", אמר הרב לאלמנה.

השיחה נמשכת בבכי והגר"ש עמאר אומר לשתיים: "ה' ייתן לכם כוחות".

הגר"ש עמאר מספיד במסע ההלוויה

בהספדו במסע ההלוויה אמר רבה של ירושלים: "ואומר לך בדמייך חיי, כפשוטו. רזיאל כמו כל הצדיקים. דמים בדמים נגעו. רזיאל עלה בסערה השמיימה. אף אחד לא יכול להבין את דרכי ה' הנסתרות. הוא שמו רזיאל, כבר רמוז בשמו הרזים העליונים של הקדוש ברוך הוא.

"היה יושב שבועיים שלמים בבית הכנסת לא זז. שאלו אותו 'אשתך מסכימה?' אמר, מה זאת אומרת אישתי אוהבת את זה. הפעילות העניפה והמגוונת שלו, מאור הפנים שלו. השמחה ששימח כל אחד, בתורה ביראה בשמחת חיים. כשרואים את כל זה מבינים שזה מלאך ה' צבאות שבא מן השמיים לעשות פעולות פה, בכמה שנים".

הרב הוסיף וסיפר: "אחת לחודש היה בא אליי, היה רושם את השאלות והייתי משתדל לענות מה שיכולתי לענות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר