ציור בשווי 30,000 דולר נתרם למכירה פומבית

הציור היקר, פרי ידו של האומן יואל תורג'מן מצפת, יוצע במכירה הפומבית של 'אמנות ואמונה למען הקהילה' שתתקיים בקרוב (תרבות, שיווקי)

הציור "כי האדם עץ השדה" של האומן יואל תורג'מן. (צילום: יחצ)

ציור בשווי 30,000 $ נתרם השבוע למכירה הפומבית למען משפחות במצוקה. הציור היקר, פרי ידו של האמן יואל תורג'מן המתגורר בקרית האמנים בצפת, יימכר לצד עשרות יצירות מקוריות במכירה פומבית שתיערך בקרוב באירוע השנתי של 'אמנות ואמונה למען הקהילה' והסכום שיתקבל עבורו ייתרם למשפחות שחוו אבדן, הנתונות במצוקה קשה.

לדברי האמן יואל תורג'מן, הציור המיוחד משקף את המושג "כי האדם עץ השדה". כמו באדם, גם בעץ יש את ארבעת יסודות הטבע; אש- מים- רוח- אדמה, יסודות הרוח והנפש וכשמדובר בפרויקט הנותן חיות, אין שמח ממני לתרום את חלקי ביצירה מיוחדת שתפיח חיים במשפחות במצוקה. הוסיף.

אירוע 'אמנים למען הקהילה' של "אמנות ואמונה- המרכז לאמנויות ברוח יהודית" מבית עמותת "רק התחלנו" מעורר הדים רבים. באירוע שנושאו יהיה "כי האדם עץ השדה", תוצענה למכירה יצירות מקוריות של אמנים ואמניות חרדיים והסכום שיתקבל עבורן יועבר למשפחות נזקקות הנתונות במצוקה קשה.

בפניה שנשלחה לאמנים התבקשו חברי המיזם ע"י 'החטיבה לאמנות חזותית באמנות ואמונה', לשלוח יצירות הנוגעות לקשר בין העץ, האדם והתורה.

"כיצד נקשרים השורשים, משתרגים הענפים ומבשילים הפירות", נכתב בקול קורא, "מהו הדימוי החזותי הפנימי והסמוי הקושר בין מושגים אלו וכיצד כל אלה רלוונטיים לישראל 2018 ", מעמיקה הבקשה. והשיח העמוק נמשך ומנתב את האמנים לשליחת יצירות מקוריות המתאימות גם לתקופה זו של השנה, ימי ט"ו בשבט וראש השנה לאילנות.

"החשיבה העומדת מאחורי הנושא היא נתינת ביטוי לקשר הגורדי הקיים בין האומנות לקהילה והנכחת היכולות הנשגבות שבשילוש הייחודי 'אדם - עץ חיים'", אומרת עו"ד עומר ינקלביץ מנכ"לית המיזם. "המודעות הגוברת לכל הקשור בעולם האומנות החרדי, הציפה כעת גם את עניין התרומה לקהילה ואמנים רבים מבקשים להיכלל במכירה הפומבית ושולחים יצירות מדהימות", הוסיפה.

להגשת יצירה למכירה הפומבית, יש לשלוח צילום דיגיטלי של הדימוי החזותי, בצירוף טקסט קצר עליכם, (עד 100 מילים) המסביר את הרלוונטיות של היצירה לנושא האירוע, טכניקה, רעיון ומקורות השראה, למייל: art.emuna.office@gmail.com

יצירות האמנות שתעבורנה את אישור הוועדה המקצועית תוצענה למכירה פומבית. 75% מהסכום שיתקבל עבורן ייתרם למשפחות במצוקה קשה ו 25% מסכום המכירה יועבר לאמן. כך אומרים באמנות ואמונה.

האירוע יתקיים אי"ה סמוך לט"ו בשבט בגלריית "אמנות ואמונה" ברחוב הגימנסיה העברית 12 יפו. להשתתפות, בירור, או פניה בכל עניין אחר, יש לפנות בדוא"ל: art.emuna.office@gmail.com

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית