קר? מזגן תדיראן אלפא אינוורטר מנצח את החורף!

נכון, בינתיים החורף די מתמהמה, אולם באזור הירושלמי והצפתי כבר חשים היטב את הקור חודר לעצמות. איך מנצחים את הקור? (צרכנות, שיווקי)

מזגן תדיראן אלפא אינוורטר. (צילום: יחצ)

הבשורה הטובה היא שיש מי שמנצח את החורף – בכל מקום, בכל טמפרטורה: מזגן תדיראן אלפא אינוורטר. מזגן תדיראן אלפא אינוורטר הוא המזגן היחיד שלא קופא בטמפרטורות נמוכות, מה שהופך אותו לפתרון המושלם גם במקומות הקרים ביותר בארץ.

בנוסף, בזכות טכנולוגיה מתקדמת, מזגן תדיראן אלפא אינוורטר אינו מייבש את האוויר ומבטיח בבית חמימות נעימה! לאווירה הנעימה מוסיפה, ללא ספק, גם פעילותו השקטה במיוחד, המתאפשרת הודות למנוע 7 מהירויות ייחודי.

והשקט – הוא לא רק בבית, אלא גם בכיס, כי מזגן תדיראן אלפא אינוורטר, הוא בעל דירוג אנרגטי A וחסכוני ביותר.

ואם כל היתרונות הללו מחממים לכם את הלב, אז יש לנו עוד כמה בשבילכם:

לתדיראן אלפא אינוורטר פיזור אוויר אחיד בחלל החדר ואמינות גבוהה לאורך זמן.

תוכלו להדליק או לכבות את מזגן תדיראן אלפא אינוורטר בלחיצת כפתור השלט גם באופן אוטומטי מראש – כך שתוכלו להורות מראש על כיבויו לאחר שהבית נרדם ועל הדלקתו מחדש באופן אוטומטי לפני שקמים, כדי שתתעוררו לבית חמים ונעים.

תדיראן אלפא אינוורטר הוא המזגן העוצמתי , האמין והיעיל ביותר. לחיצה אחת וכל חלל הבית ניהנה תוך מספר דקות מאוויר חם נעים ולא מייבש ומשירה על טמפרטורה יציבה ונעימה לאורך זמן.

ועכשיו עם 3 שנות אחריות מלאה עד י"ג באדר תשע"ח (28.2.2018)

להשיג בחנויות, רשתות החשמל ואצל המתקינים המובחרים | ניתן לקבל פרטים נוספים וייעוץ במרכז השירות של תדיראן בטל' 1-700-703-400

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר