"הטעיה ישראלית"

נתניהו "הפיל בפח" את אמן החושים ליאור סושרד • צפו

נתניהו היה אמור "לשחק את המשחק" עם אמן החושים ליאור סושרד ולאפשר לו לנחש מה צייר אך הוא הפתיע אותו והותיר את סושרד נבוך • נתניהו: "זאת הטעיה ישראלית" (אנשים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, חמד לצון והצליח להפיל בפח את אמן החושים הנודע ליאור סושרד. סושרד, שהופיע אמש (רביעי) באירוע השנתי שערכה לשכת העיתונות הממשלתית לתקשורת הזרה, הצליח להדהים את מאות הנוכחים, בהם שגרירים וכתבים זרים, פעם אחר פעם: כשחשף את הקוד הסודי של עיתונאי ניגרי, כשגילה את מספר חשבון הבנק של השגריר הבריטי, כששלף פרטים אישיים של אחד העיתונאים הזרים ועוד.

על פי הדיווח ב-ynet, הצרות של סושרד החלו לאחר שהנואם המרכזי באירוע שנערך במלון אוריינט בירושלים, רה"מ נתניהו הגיע למקום. לפי הסיכום המוקדם, ראש הממשלה היה אמור לצייר ציור על הבמה, ואמן החושים היה צריך לנסות לנחש בזמן אמיתי מה בדיוק צייר נתניהו. אבל כשנתניהו הופיע הוא נראה קצר רוח ועצבני וסירב לקיים דיאלוג עם סושרד ולהשתתף במשחק. ראש הממשלה עלה לבמה, נשא נאום קצר, השיב לכמה שאלות ורק אז הוא פנה לסושרד ואמר: "ציירתי משהו, בוא נראה אותך מנחש מה זה".

סושרד המופתע שאל את ראש הממשלה מתי צייר את הציור, ונתניהו השיב "לפני 10 דקות". בשלב זה ניסה סושרד להתחמק וחזר לכתב הניגרי כדי לספר לו מה מספר הקוד הסודי שלו. ראש הממשלה המתין שהקטע ייגמר ואז אמר לסושרד: "אל תברח ממני". לסושרד לא נותרה ברירה: הוא רשם את הניחוש שלו על לוח לבן, הניח אותו בצד בלי להראות לאיש וביקש מנתניהו שיציג את הציור שלו.

נתניהו הניף מול הקהל את הדף שעליו צייר מנורת שבעת קנים עם הכיתוב בעברית: "עם ישראל חי". סושרד הנבוך הביט בציור ואמר: "אם זה ככה, אני לא אראה לכם מה אני ציירתי. אני לא הצלחתי". "זאת הטעיה ישראלית", הפטיר ראש הממשלה בחיוך, וסושרד השיב: "ככה אתה משפיע על אנשים".

בתום האירוע פנה סושרד למארגנים והתלונן על כך שלא עמדו במה שסוכם עימו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר