10 דברות בשבוע: הוצאת הספרים של טראמפ

וגם - העצה של הנשיא "הגאון והשפוי" לישראל אל מול המצאות הפלסטינים. 10 דברות בשבוע - הטור השבועי של אריאל שרפר (סאטירה)

אריאל שרפר | כיכר השבת |
(צילום אישי)

1

הפלסטינים התלוננו: ישראל המציאה סערה כתירוץ לבניה בהתנחלויות. טראמפ בתגובה: "גם עלי ממציאים הרבה דברים ויש לי שיטה נהדרת להתמודד: תצייצו וזה עובר.." ככה מדבר נשיא "גאון ושפוי"!

2

אמריקה של קרח, אש וזעם: באזורים מסוימים בארצות הברית ירדה הטמפרטורה ל 40- מעלות והמוראל הלאומי ירד מתחת לאפס. בבית הלבן החום של טראמפ עלה לארבעים מעלות, השיער שלו הפך לבן בכמה מקומות והוקמה הוצאת ספרים חדשה: "פייק-בוק".

3

רה"מ נפגש עם מנכ"ל בזק שאול אלוביץ' שבע פעמים בשנתיים. נתניהו נימק זאת למקורביו בשיחות סגורות: "אחרי כל השיחות שלי למילצ'ן... סליחה, למנהיגים בחו"ל - הייתי חייב להודות אישית למנכ"ל בזק על חבילת תקשורת משתלמת.. ועל עוד כמה "חבילות".

4

בעקבות הסערה הציבורית על הצורך באבטחת ילדי ראש הממשלה - הכריע נתניהו בשיחה חשאית עם השב"ח (שמירת ביבי [מ]חקירות) שמה שהוא באמת צריך זה שיטת הבטחה חדשנית שתגן על שמו הטוב מהבן שלו.

5

ש"ס מבקשת תעודת הוקרה מהאקדמיה ללשון במסגרת "יום העברית". הסיבה: בזכותה כל הישראלים משתמשים במילה "מרכולים".

6

העיר אילת בלחץ מכך שלא הוחרגה מחוק המרכולים. כמה מתלמידי "ישיבת שפת הים האדום" אמרו בחשש: עכשיו רק חסר שיבטלו את ביטול המע"מ ויפזרו זבל ברחובות- והפכנו לירושלים...

7

מתווה החופשות החדש של שר החינוך מוכיח שבנט משבש את המסורת היהודית: ההורים יצאו מעבדות לחירות בחנוכה והתלמידים יהיו עבדים בפסח.

8

ראש המוסד: "יש לנו עיניים, אוזניים ויותר מכך באיראן" - הכוונה האמיתית: יש לנו בן-אדם אחד בטהרן שמכשיר האיתור שלו עדיין פועל.

9

המשימה הראשונה של ליצמן אחרי מינויו מחדש לתפקיד סגן שר-הבריאות: להציע תוספת סיבים מוסריים במנות המוגשות לחברי האופוזיציה במזנון הכנסת ולרשום כדורים נגד בושה לחברי הכנסת חסון ושלח.

10

הושג סיכום שהשוטרים ימשיכו לקבל אוכל בחמגשיות חמות במקום סנדוויצ'ים קרים. הסיבה המודיעינית לאישור ההחלטה: קשה לדעת מה יכניסו לשוטר בסנדוויץ' וקל יותר להכניס חמגשית למיקרוגל עם קרני רנטגן (תצא מנה פיצוץ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר