המסע הדיגיטלי של דנה ורון: "השמים הם הגבול"

"המתנה הזו שקיבלתי בזכות הרשת החברתית הפכה את המסע הזה לאינסופי, נתנה לי להרגיש שאפשר להתמקצע כאן כל הזמן, להתגלות, להתממש, להשפיע על מהלכים ולשנות את הדרך שבה העולם חושב עלי כאישה כחרדית, כיוצרת" (מאמע)

כנס מאמע | כיכר השבת |
דנה ורון בכנס אחת מול כולם. (צילום: יחצ)

לקראת הכנס היוקרתי "אחת מול כולם" מבית כיכר השבת ומגזין הנשים מאמע עבור נשות המגזר, דנה ורון חושפת את המסע הדיגיטלי של חייה.

בערב שכולו חוויה, תפגשו נשים מובילות שעשו שימוש חכם בעולם הדיגיטל והצליחו להקים עסק משגשג. בפאנל מיוחד יספרו נשות הדגיטל איך הגשימו את חלומן, איך הצליחו לטפס למעלה, כל אחת בתחומה.

איפה? מלון וולדרוף אסטוריה ירושלים | מתי? ו' שבט 22.1 בשעה 19:00

העולם הדיגיטלי של דנה ורון

את הרומן שלי עם עולם התקשורת התחלתי בכלל בתור צופה חילונית בערוץ הילדים, ולכן כשפתחו בבית הספר שלי את מגמת תקשורת ועיתונאות היה ברור לי ולכל הסובבים אותי שלא לביולוגית אני הולכת…

את פרוייקט הגמר שלי בכיתה י"ב בחרתי לעשות על גלגל"צ שרק נולדה אז, ושם נשבתי סופית ורישמית בקסם המר מתוק הזה שנקרא "תקשורת ועיתונאות".

בדקה ה-99 רגע לפני ששובצתי להפקת מבצעים מיוחדים בגלי צה"ל, עשיתי פרסה וחזרתי בתשובה. לא נכנס עכשיו לתמיהה הפופולרית של "מה היה חסר לך?" או האם ראיתי את האור", אבל שורה תחתונה נכנסתי לזה בכל הכוח והאמנתי שעל עולם התקשורת אני חייבת פשוט לוותר.

עכשיו, לוותר על מתנות זה לא צעד חכם ומניסיון תנו לי לומר לכם גם כמעט בלתי אפשרי. מתנות צריך לפתוח. הטבות צריך לממש.

והחיים כמו שרק החיים יודעים להיות המשיכו לקרוא לי ולהגיד לי "דנה זה פיקדון" "אין לך זכות לא לממש אותו".

זה התחיל קצת ברדיו: קודם ב- "בקול חי" ואח"כ "ברדיו ירושלים", הצטרפו לזה טורים קודם בקוקר ואח"כ בכיכר השבת.
כל זה היה מזמן עוד לפני שעידן הדיגיטל פרץ אל חיינו.

פתאום כל אחד הוא ערוץ טלויזיה משדר את עצמו לדעת בלחיצת כפתור, כל אחד יכול להפוך לסלב, לפרסם את דעותיו ולהנגיש את תכניו, המתנה הזו שקרתה לי בזכות הרשת החברתית הפכה את המסע הזה לאינסופי, נתן לי להרגיש שאפשר להתמקצע כאן כל הזמן, אפשר להתגלות, להתממש, להשפיע על מהלכים ולשנות את הדרך שבה העולם חושב עלי כאישה כחרדית, כיוצרת.

עולם הדיגיטל ללא ספק איפשר וייצר את הפריצה של חיי.

משם כבר הדרך לערוץ הדברות ולערוץ אורות, הדרך לערבי נשים מעצימים ולהנחייות המוניות הייתה פשוט קלה. בזכות הרשתות החברתיות הפנמתי שאסור בשום פנים ואופן לתת לזה להישאר רק חלום.

בעידן הדיגיטל ״לא נתנו לי״ זה כבר לא תירוץ הכל כאן. מוכן. רוחש. זמין. מאמין. אם רק תהיי נכונה מספיק, חדורה מספיק השמיים הם הגבול.

אתן מוזמנות לפגוש ולשמוע את דנה ורון בכנס שלא היה כמותו לנשות המגזר - "אחת מול כולם" עם נשים מובילות ומשפיעות במגזר בפרט ובישראל בכלל. יחד עם שרת המשפטים איילת שקד, השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, הרבנית יהודית יוסף ועוד ועוד.

ובתוספת בונוס יוקרתי: לראשונה ענקית הרשת גוגל שולחת צוות מיוחד להרצאה שתלמד אתכן איך להפוך את העולם הדיגיטלי לעסקי, רווחי וכלכלי.

הרצאות מרתקות, מופעים אומנותיים, בר חלבי עשיר, ולאורך הערב תופיע הזמרת והיוצרת שרון רוטר.

איפה? מלון וולדרוף אסטוריה ירושלים | מתי? ו' שבט 22.1 בשעה 19:00

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית