ניסיון חיסול ישראלי?

אח בכיר החמאס פתח את הדלת - ורכבו התפוצץ

דיווחים בלבנון: בשעה שמטוסים ישראלים חגו מעל שמי העיר צידון, התפוצצה מכונית אחיו של בכיר החמאס במדינה. הנפגע הובהל לבית החולים ובלבנון מיהרו להאשים את ישראל (העולם הערבי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת הפיצוץ (צילומים: מתוך טוויטר)

בפיצוץ רכב שאירע היום (ראשון) בעיר צידון שבדרום לבנון, נפצע אחיו של בכיר חמאס אוסמה חמדאן, במה שנראה כמו ניסיון חיסול. לפי מספר דיווחים, מטוסי חיל האוויר הישראלי חגו באותה עת בשמי העיר.

התקשורת הלבנונית תיארה, כי הפיצוץ העז אירע כשאבו חמזה חמדאן פתח את דלת מכונית הב.מ.וו שלו, שחנתה מתחת לביתו. רכבו עלה בלהבות והוא נפצע ככל הנראה באורח קל.

בכיר החמאס, אוסמה חמדאן

ברשת אל-מיאדין פורסם, כי חמדאן נפצע והובהל לבית החולים בעיר הנמצאת במרחק של 40 ק"מ מדרום לביירות. כוחות הביטחון המקומיים נפרסו סמוך לזירת הפיצוץ וחסמו את הגישה אליה.

אוסמה חמדאן נחשב לאחראי על קשרי החוץ של חמאס בלבנון, ותקרית זו באה על רקע המתיחות בין ישראל לבין חמאס, אחרי שאמש תקף חיל האוויר את מנהרת טרור של הארגון בדרום רצועת עזה, שעברה מתחת לכרם שלום.

ג'יהאד טאהא, אחד מבכירי חמאס בלבנון, צוטט ברשת אל-מנאר כי "ישראל עומדת מאחורי ניסיון החיסול", וכך גם הובא בשם מקורות ביטחוניים במדינה: ''ישראל היא החשודה העיקרית''.

תמונה שהופצה בשעה האחרונה בלבנון, כדי להפריך את השמועות שהפצוע מת מפצעיו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר