מים חמים שלא נגמרים לאורך כל החורף? יש דבר כזה

כולנו מכירים את בהלת המים החמים בלילות הקרים. 'פזגז' מציעים רעיון שחוסך לכם זמן וכסף – ובעיקר מותיר אתכם עם מים רותחים לאורך כל החורף! מחממי המים של RINNAI יפן משנים לכם את החיים (צרכנות, שיווקי)

מחמם המים של פזגז. חסכוני במיוחד. (צילום: יחצ)

אין בית שאינו מכיר את סימני לילות החורף הקרים, אשר מביאים עמם בעיקר את החשש הקבוע מפני סיום מהיר של המים החמים.

אימהות רבות דוחקות בילדיהן להתחיל להתקלח בשעות הצהריים המוקדמות, על מנת שכולם יספיקו להתקלח מבלי לחרוג משעת השינה. זמן ההמתנה לחימום מים בין מקלחת אחת לשנייה עשוי לקחת זמן רב. בבתים בהם יש תינוקות המבצע הופך למורכב אף יותר, והשאלה האם יהיו לנו מספיק מים חמים לאורך האמבטיה לעולל, הן שאלות של היום יום.

לאחר שצלחו את משימת המקלחות היומית, מנסים במרבית הבתים להתעלם עד כמה שניתן מהמחשבה על חשבון החשמל הבא. ללא כל ספק, חימום המים בחורף עולה לכולנו הרבה מאוד כסף.

למעשה, כבר לא לכולנו. המודעות לפתרונות שונים לשימוש בגז החוסכים זמן וכסף לא מועטים, הולכת וגוברת. באלפי בתים מהציבור כבר עברו לפתרונות החסכוניים כאשר הבולטים שבהם: מייבשי כביסה בגז וכן מחממי מים בגז.

'פזגז' מציעה את מחמם המים הפופולארי והמתקדם מתוצרת RINNAI יפן, הפועל באמצעות גז ומציע יתרונות רבים וטובים על פני כל מה שידעתם עד היום.

מחממי המים מתוצרת RINNAI יפן, מסוגלים לספק מים חמים בו זמנית לשתי נקודות מים בבית ואין צורך להמתין שהמים יתחממו. כלומר, ניתן להתקלח בשתי מקלחות בו זמנית או לשטוף כלים באותו זמן וליהנות ממים חמים ללא הגבלה. המחממים עובדים בתיאום מושלם עם דוד השמש ונכנסים לפעולה רק כאשר המים החמים נגמרים, מה שהופך אותם לחסכוניים באנרגיה ובחשמל. לאחר הפסקת חשמל הם חוזרים לעבודה מידית. מהיום אפשר להפסיק לדאוג למים חמים בבית וכן להירגע מתשלומים גבוהים בהוצאות החשמל.

לפרטים והזמנות לחצו כאן ותתחילו ליהנות מאיכות חיים וחסכון בהוצאות החשמל!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר