תיק 1803

התפתחות נוספת בחקירת ח"כ דוד ביטן

דיווחים על התפתחות דרמטית נוספת בתיק החקירה של ח"כ דוד ביטן הנוגע בחשד למתן שוחד בעיריית ראשון לציון. ביטן השומר על זכות השתיקה יזומן לחקירה שוב השבוע (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ביטן בצאתו מבניין החקירות (צילום: פלאש 90)

התפתחות נוספת ודרמטית נרשמה היום (ראשון) בחקירת תיק 1803, שבה חשוד ח"כ דוד ביטן (הליכוד) בעבירות שוחד, כך על פי הדיווח ב-ynet.

כרגע בשל צו איסור פרסום, לא ניתן לפרט מעבר לכך שנרשמה התפתחות בחקירת הפרשה. מדובר בהתפתחות שנייה תוך שבועיים בחקירה שבה חשוד גם ראש העיר ראשון לציון דב צור. ביטן עצמו צפוי על פי הדיווחים לשוב לחדר החקירות כבר השבוע לאחר שחקירתו נדחתה בשבוע שעבר בשל ההצעה על חוק המרכולים.

לאחרונה פורסם כי התנהלו מגעים לחתימה על הסכם עד מדינה עם משה יוסף, בעל חנות הרהיטים 'מצדה' שכונה "הבנקאי" של ביטן, שמאז ההתפתחות הקודמת בפרשה מסר עדות מפורטת במשרדי יחידת להב 433. במקביל, התנהלו מגעים עם היזם דרור גלזר על חתימה על הסכם עד מדינה. גלזר נחשד כי נתן שוחד לביטן בסך 250 אלף שקל.

לפי המשטרה, פרשת החשד לשחיתות בראשון לציון נחקרת כבר כשנה וחצי. במסגרת הפרשה נחקר ביטן כמה פעמים בחשד לעבירות שוחד. בחקירתו האחרונה הוא שמר על זכות השתיקה. בחקירה האחרונה שלו שמר ביטן על זכות השתיקה ולא השיב לשאלות החוקרים.

לפני כשבועיים הוארך מעצרו של רונן גינזבורג, מנכ"ל חברת הבנייה הגדולה 'דניה סיבוס'. הוא חשוד גם בהלבנת הון ובעבירות מע"מ ומס הכנסה. בין היתר נחשד שדרך העסק של יוסף, הועברו מדניה סיבוס 300 אלף שקלים שבסופו של דבר הגיעו לידי ביטן. גינזבורג שוחרר למעצר בית וטען כי הכספים הועברו ליוסף בתמורה לייעוץ לגיטימי וחוקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר