מורשת הבאגט

האם הבאגט יהפוך לאוצר מורשת לאומי של צרפת?

נשיא צרפת דוחף את הצעת האופים הצרפתים לפיה יוכר הבאגט כאוצר מורשת לאומי על ידי ארגון אונסק"ו של האו"ם. ההשראה: הפיצה הנפוליטנית של איטליה(בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

לא מכבר ביטלה מדינת ישראל את חברותה בארגון אונסק"ו, לאחר שורת החלטות אנטי ישראליות כגון ההחלטה לפיה הכותל המערבי הוא אתר מורשת פלסטיני, עכשיו מנסה

נשיא צרפת, עמנואל מקרון, לקדם את אחד מסמליה הקולינריים הידועים ביותר של מדינתו לאוצר תרבותי.

הנשיא מקרון אמר כי הוא תומך בהצעה להפוך את לחם הבגט לאוצר תרבותי של אונסק"ו, ארגון החינוך המדע והתרבות של האו"ם.את ההצעה המעניינת קידמה אגודת האופים הצרפתית, ולטענת מקרון, "הבגט הוא נושא לקנאה בעולם כולו".

הנשיא הוסיף כי "יש לשמור על מצוינות ומומחיות, ולכן הבגט צריך להיות רשום ברשימת המורשת של אונסק"ו", את הדברים אמר מקרון בריאיון לרדיו הצרפתי לאחר שאירח קבוצה של אופים בכירים בארמון הנשיאות שבפריז.

האופים סיפרו כי הרעיון למהלך שלהם הגיע בעקבות ארץ המגף שהפיצה הנפוליטנית, עוגנה בחודש דצמבר שעבר כאוצר לאומי של אונסק"ו. לטענת האופים, על אונסק"ו לעגן את החומרים והמרכיבים ממנו עשויים הבגט, ולא רק את השם והצורה של הלחם עצמו.

מעניין מה תהיה החלטת אונסק"ו, לאור העובדה שצרפת אט אט מתמלאת במוסלמים שעלולים לטעון כי הבאגט הוא המצאה פלסטינית או משהו כזה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר