מי הנהג שהציל?

"לא מאמינה שאני חיה": הנס של האם ותינוקה

רכבה של אביטל טאובר, נכדתו של משגיח ישיבת מיר הגר"א חדש, החליק אמש על הכביש הרטוב כשהיא ותינוקה בתוכו. נהג מונית חולף, הציל אותה לאחר מכן, וכעת היא מנסה לאתרו כדי להודות לו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אביטל טאובר ותינוקה. ניצלו בנס (באדיבות המצלם)

"קיבלתי את החיים של הבייבי שלי ואת שלי במתנה", כך מתארת אביטל טאובר ל"כיכר השבת" את החויה המסעירה שעברה עליה הלילה.

טאובר (31), נכדתו של משגיח ישיבת מיר הגאון רבי אהרן חדש, לקחה עם תינוקה הקטן אוריה את אחיה לשדה התעופה, ובחזרתה משם אירע הגרוע מכל: על המחלף לכיוון ירושלים, בשעה 1:40 לפנות בוקר, החליק רכבה על הכביש הרטוב.

"עפתי לשוליים, עשיתי 'צלחת'", היא מתארת ל"כיכר השבת", "וחזרתי לאמצע הכביש. בנתיב האמצעי מבין השלושה, נעצר האוטו שלי כשהוא הפוך. אחרי השוק הראשוני, הבנתי בשבריר שניה שרכבים אחרים צפויים להתנגש בי חזיתית".

אביטל ממשיכה ומתארת את רגעי הפחד: "בשלב זה צפרתי ביד אחת, בטירוף, וביד השניה חילצתי את התינוק, לקחתי אותו ורצתי לשולי הכביש, כשהאוטו נשאר על הכביש בנתיב האמצעי".

וכאן מגיע הרגע, בגינו היא משוחחת איתנו: "באותן שניות גורליות נעצר לידי נהג מונית שחלף שם באקראי, ותפס אותי שלא אתמוטט. שתבין את הסיטואציה - ירד גשם אדיר, אני עם תינוק קטנצ'יק, בן 5 חודשים, וצורחת בטירוף".

"בינתיים אני חושבת: רק שמישהו יזיז את האוטו, שלא יקרה משהו רע, ואכן אותו נהג - מלאך, אני קוראת לו - סיכן את עצמו, רץ לאמצע הכביש, נכנס לאוטו והזיז אותו לשוליים, כשכל רגע מכוניות כמעט מתנגשות בו".

"לכן אני מחפשת את הנהג הזה, כדי להודות לו. בבקשה, תעזרו לי למצוא אותו, את האיש המדהים הזה שהיה האיש הנכון, בזמן הפחות נכון...", היא מסיימת בהתרגשות לא לפני שהיא מדגישה למי מגיעה התודה הגדולה: "טוב להודות לה'!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר