"השמדה עצמית"

הטרנד המסוכן שכבש את הרשת ואת הילדים

באיזה גיל עשיתם כביסה בפעם הראשונה? כנראה שזו הייתה הפעם הראשונה בה באתם במגע עם חומרי הניקוי. אך הטרנד החדש מביא בני נוער וילדים להכניס חומרים רעילים לגוף, וכמובן לתעד הכל (מעניין)

נערים מתעדים עצמם באתגר המסוכן (צילום מתוך טוויטר)

בימים האחרונים מציפים את הרשת סרטונים רבים של ילדים ובני נוער שמתעדים עצמם נוגסים בטבליות כביסה כחלק מאתגר שמשום מה הצליח לתפוס, וזאת על אף העובדה שעל העטיפה מצוין כי הטבלייה עלולה להיות מסוכנת לבליעה.

בכדי לעמוד ב"אתגר" האידיוטי על המאותגרים להכניס טבליית כביסה לפה ולנשוך את העטיפה בכדי לשחרר הסבון שאצור בפנים. החומר שבפנים הוא חומר חזק ביותר ולרוב מצליחים המשתתפים לירוק את הסבון, ואחר כך שותים משקה אלכוהולי בכדי להיפטר מהטעם, אך ישנם כאלה שלא שולטים על הסבון המתפרץ והוא עושה את דרכו במורד הגרון, ומעמידים את חייהם בסכנה.

ד"ר אלפרד אלייגוס, מנהל מחלקה במרכז רפואי בפלורידה הזהיר מפני הטרנד החדש ואמר: "כאשר אתם מחקים את הסרטונים האלו, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב מסכן חיים. בליעה של אפילו כמות קטנטנה של חומר הניקוי בריכוז הזה עלולה לגרום לשלשולים והקאות. ובמקרים מסוימים, חלק מחומרי הניקוי עלולים למצוא דרכם לריאות ולגרום לקשיי נשימה".

התגובות הביקורתיות ברשת זועמות ובאחת מהן נכתב: "האנושות הגיעה למצב כה חמור, עד שמנגנון ההשמדה העצמית שלה החל לפעול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר