לאחר הסערה

ח"כ יהודה גליק והשר אריה דרעי התחבקו בכנסת

לאחר סערת 'דרעי - גליק', ולאחר שאריה דרעי התנצל על הניסיון להביא את יהודה גליק להצבעה, שעות לאחר קבורת רעייתו - התחבקו השניים והותירו את הסערה מאחור (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
גליק ודרעי, אמש (צילום: עמיחי אתאלי, ידיעות אחרונות )

כשבועיים מאז פרצה סערת 'גליק -דרעי', ניגש אמש (שני) חבר הכנסת יהודה גליק ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי והעניק לו חיבוק מרגש שהותיר מאחור את הסערה.

יממה לאחר פטירת רעייתו יפה ע"ה, התקשורת הישראלית סערה לאחר שנודע כי אריה דרעי שוחח עם הרב של גליק בכדי לבדוק אם יש היתר הלכתי להביאו - שעות לאחר קבורת רעייתו - להצבעה על חוק המרכולים במליאת הכנסת.

דרעי התנצל מיד עם הפרסום בתקשורת אך נמנע מלהגיע לניחום אבלים בבית משפחת גליק. גם לאחר חזרתו של הח"כ-האלמן לכנסת - דרעי לא שוחח עמו.

אמש, יזם גליק את המפגש. במהלך דיון במליאת הכנסת, ניגש גליק לשר אריה דרעי שישב סביב שולחן הממשלה במליאה, השניים חיבקו זה את זה והשאירו מאחור את סערת ההצבעה.

יהודה גליק נפרד מרעייתו ולא כועס על אריה דרעי

כזכור, אמש, בראיון ל"כיכר בכנסת" אמר ח"כ גליק: "אני לא כועס על אף אחד. כל אחד - איש איש בדרכו. ההיפך, אני מתנצל שאנשים השתמשו בהלוויה שלי כדי... בשגיאה שלו, כדי להוציא עוד שנאה".

לדבריו: "מה שדרעי עשה, גם אם הוא עשה, היה בשגיאה, מי שאחר כך חימם את המריבה באמצעות הליכלוכים עליו, זה בוודאי לא ממני, ואני מצטער מאוד שזה מה שקרה, זה הדבר האחרון שאני רוצה לעשות, בוודאי שאני לא אשתמש באבל שלי בשביל לחרחר ריב ומלחמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר