בלתי נתפס

מחריד: הורים התעללו קשות ב-13 ילדיהם

מקרה חריג נוסף בארה"ב בו נמצאו הורים שמתעללים ב-13 ילדיהם כשהם מחזיקים אותם כלואים בבית, קשורים למיטותיהם בשלשלאות, מורעבים, מלוכלכים ומוזנחים (חדשות בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ההורים המתעללים (צילום: Riverside County Sheriff's Dept)

סיפור זוועה נוסף מארה"ב: הורים ל-13 ילדים, תושבי קליפורניה, נעצרו אתמול (שני) בחשד שהתעללו בילדיהם וכלאו אותם בבית במשך שנים ארוכות. המשטרה הוזעקה על ידי אחת מבנות המשפחה, בת 17, שהצליחה להימלט. הכוחות מצאו 12 ילדים, בין הגילים שנתיים עד 29, כשחלקם קשורים בשלשלאות, כבולים למיטות, סובלים מתת-תזונה קשה ומלוכלכים מאוד.

מהמשטרה נמסר כי האב, דייוויד אלן טורפין, בן 57, והאם, לואיז אן טורפין, בת 49, נעצרו ויואשמו כל אחד בתשעה מקרים של התעללות והעמדת קטין בסכנה. דמי הערבות לשחרורם נקבע על 9 מיליון דולרים לכל אחד.

הנערה שחשפה את בית הזוועות עשתה זאת באמצעות טלפון נייד שמצאה בבית. בבוקר יום ראשון האחרון היא נמלטה, התקשרה למשטרה ודיווחה כי היא מוחזקת על ידי הוריה בניגוד לרצונה - וכי אחיה עוד מוחזקים במקום. השוטרים הגיעו לבית המשפחה בעיר פריס, שנמצאת כשעתיים נסיעה מלוס אנג'לס, ונדהמו מהמראות הקשים. ריח רע מאוד וחושך שררו במקום.

ממשרד השריף נמסר כי חלק מהילדים שנמצאו בבית היו כבולים בעזרת שרשראות ומנעולים. "ההורים לא יכלו לספק באופן מיידי סיבה הגיונית לכך שהילדים שלהם כבולים כך", נמסר בהודעת המשטרה. השוטרים גילו בית בלי גישה למים או מזון ראויים, ומסרו כי אפילו לא הבינו בתחילה ששבעה מבני המשפחה הם בגירים - כי היו רזים באופן קיצוני. השוטרים חשבו שהנערה בת ה-17 שדיווחה על הזוועה היא ילדה בת 10.

השוטרים סיפקו מים ואוכל לאחים - שאמרו להם שהם מורעבים. לאחר מכן האחים הועברו לבתי חולים לקבלת טיפול רפואי. טרם נמסר מה מצבם. לא נמסרה הערכה בנוגע לכמות הזמן שבה הילדים הוחזקו בבית.

שכנים של המשפחה סיפרו כי הם המומים מהמעצרים. "לא היה לי מושג שזה קורה", מסר שכן שגר מעבר לפינה. "לא ידעתי שיש ילדים בבית". השכן סיפר כי לפני כמה שנים הוא ואמו ראו כמה בני משפחה בחצר הבית וכי שוחח עמם - "אך הם לא אמרו מילה". שכנים אחרים תיארו את המשפחה כקנאית מאוד לפרטיותה.

ב"ניו יורק טיימס" דווח כי מסמכים בקליפורניה מראים כי האב קיבל אישור מהמדינה לנהל בית ספר פרטי בביתו בשם the Sandcastle Day School (בית הספר מבצר החול). בבית הספר היו רשומים השנה שישה תלמידים בכיתה ו' עד י"ב, ככל הנראה ששת ילדיו, והאב היה רשום כמנהל המוסד.

עוד דווח כי הזוג הגיש בקשה לפשיטת רגל ב-2011, כשהם מצהירים בפני בית משפט שנקלעו לחובות בגובה של 500,000-100,000 דולרים. באותו הזמן האב עבד כמהנדס בחברת נורת'רופ גראמן, יצרנית מערכות ביטחוניות, והרוויח 140,000 דולרים בשנה. האם הייתה רשומה כעקרת בית.

עורך הדין שטיפל בבקשת פשיטת הרגל מסר אמש כי ההורים נהגו לדבר רבות על ילדיהם - 12 באותו הזמן. "הם דיברו עליהם בצורה טובה מאוד", אמר, וציין כי האב סיפר לו שהמשפחה אוהבת לבקר בדיסנילנד שבדרום המדינה ונוהגת לנסוע למקום לעתים תכופות. "אנחנו זוכרים אותם כזוג מאוד נחמד, זה מזעזע", אמר עורך הדין. הוא הוסיף כי הילדים מעולם לא ביקרו במשרדו כך שלא באמת ניתן לדעת האם הדברים נכונים או שנאמרו רק כדי לעורר את חמלתו של עורך הדין כדי שיסייע להם בהליך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר