" חשש לגיוס בנות ספרדיות"

הרב ציון בוארון במתקפה: "את ש"ס מעניין הכסאות"

הגאון רבי ציון בוארון טוען כי יש חשש אמיתי לגיוס בנות ספרדיות ומאשים את המפלגות החרדיות שלא מטפלות בנושא • "חשבתי שש"ס תגן על הספרדים, לא מעניין אותם, מעניין אותם הכסאות" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום תמונה ראשית: יעקב כהן - פלאש 90)

גיוס הבנות: הגאון רבי ציון בוארון, מבכירי הדיינים הספרדים, במתקפה חריפה נגד המפלגות החרדיות שלדבריו לא פועלות בשביל הבנות הספרדיות שעליהן יש חשש שיגויסו, כאשר עיקר המתקפה היא על תנועת ש"ס.

במהלך כנס שהתקיים בעיר בת ים, לזכר בני משפחת אזן ע"ה, שנספו באסון השריפה בפלטבוש, התייחס הגר"צ בוארון לחשש מגיוס בנות בעקבות התקנות החדשות ואמר כי "עכשיו רוצים לגייס גם את הבנות. כל החורבן של הגירושין התחיל מזה. איך ייתכן שבחורים ובחורות ישרתו יחד ויישארו דתיות, אפילו ילכו ללמוד בבית מדרש ביחד - אין אפשרות. לא ייתכן".

"לצערנו", תקף הרב את המפלגות החרדיות, "המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה - לא מעניין אותם בכלל. שר הביטחון ליברמן יש לו ארבעה מנדטים ועושה מה שרוצה, ואלו (החרדים. י"כ) יש לך 12 מנדטים - הממשלה תלויה בהם, זה לא מעניין אותם בכלל".

לדברי הרב בוארון: "מי יסבול מזה? בעיקר הספרדיות, כי אף אחד לא יעז לגייס בת מבני ברק או ממאה שערים. על מי יתנפלו? יעשו מבחן, יבחנו אותה על איזה פסוק באויב, לאוו דווקא חרדיות, ספרדיות ששומרות תורה ומצוות, לא למדו ב'בית יעקב', אבל לא רוצות ללכת לצבא - כי שם זה קלקול חמור, אף אחד לא יכחיש את זה".

הדיין הבכיר התייחס לנושא השירות לאומי ואמר כי "אותו דבר שירות לאומי, מה זה שירות לאומי? בנות מתנדבות בבית חולים עם ערבים, אחים, זה צניעות? אתה יכול להיות שם?".

בסיום דבריו יצא הרב בוארון נגד ש"ס ואמר: "אין לנו על מי לסמוך - אם המפלגות החרדיות מעלו. חשבתי שש"ס תגן על הספרדים, שום דבר, לא מעניין אותם כלום, מעניין אותם הכסאות שלהם, זה המצב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר