סיור מרגש

מוישי הולצברג ביקר בבית בו נרצחו הוריו

כשהוא מלווה בסבו וסבתו מישראל, הגיע היום לבית חב"ד במומבאי שבהודו הילד מוישי הולצברג - "בייבי משה" בפי התקשורת ההודית - שניצל מהטבח במומבאי בו קופדו חיי הוריו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מוישי במקום הטבח (צילום: Chabad of Mumbai / Chabad.org )

מוישי הולצברג בן ה-11, בנם של שלוחי חב"ד גבי ורבקי הי"ד, הגיע הבוקר (שלישי) למומביי שבהודו.

כשהוא מלווה בסבו וסבתו רוזנברג וסבו הולצברג, ביקר מוישי בבית חב"ד אותו ניהלו הוריו המנוחים, לקראת האירוע המרכזי שייערך השבוע בבית חב"ד המקומי.

להודו הגיע מוישי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והתקשורת במדינה שמסקרת באופן שוטף את הגעתו, מציגה אותו בקביעות כ"בייבי משה", בנם של בני הזוג שנרצחו בפיגוע המשולב שנערך במדינה לפני מספר שנים.

ביקור מוישי בהודו • סיקור התקשורת במדינה

שליח הרב ישראל קוזלובסקי, רעייתו חיה וארבעת ילדיהם, קיבלו את פניו של מוישי, ואמרו: "אנחנו נרגשים מאוד. זו סגירת מעגל - כי מוישי חוזר לראשונה למקום שממנו יצא בזמן הפיגוע וטרם שב אליו; וזו גם פתיחת מעגל, כי הפעילות נמשכת והטרור לא יכל לה. מוישי הוא ההוכחה לניצחון".

מוישי היה נראה בהלם מהכמות הגדולה של העיתונאים ההודים שגדשו את הכניסה לבית חב"ד. אחרי שסייר במבנה המפורסם שבו נרצחו הוריו, הוא שיחק עם ילדיהם של השלוחים קוזלובסקי.

עם העוזרת ההודית סנדרה סמואל, שהבריחה את מוישי ממקום הטבח

לקראת האירוע ביום חמישי, קיים שליח חב"ד ישראל קוזלבוסקי, תדרוך לעשרות עיתונאים מקומיים בפתח 'בית נארימן', בו שוכן בית חב"ד במקום, ובהמשך הוא קיבל את מוישי ומשפחתו מישראל.

(צילום: אתר שטוערם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר